• BIST 107.202
  • Altın 145,263
  • Dolar 3,5161
  • Euro 4,1312
  • Trabzon : 26 °C

Banka Müdürü Tehdit Etti

20.11.2008 20:48
Banka Müdürü Tehdit Etti
Akçaabat'ta bir bankanın bölge müdürü, şube müdürünün kendisini silahla tehdit ettiği iddiasıyla polise şikayette bulundu.

Akçaabat'ta bir bankanın bölge müdürü, şube müdürünün kendisini silahla tehdit ettiği iddiasıyla polise şikayette bulundu. 

Alınan bilgiye göre, bir bankanın bölge müdürü olana E.K.G. (47), incelemelerde bulunduktan sonra bankanın Akçaabat şube müdürü O.M.Ç'yi görevden aldı. Buna sinirlenen O.M.Ç'nin de, E.K.G'yi silahla tehdit ettiği öne sürüldü. Olayın ardından Akçaabat Emniyet Müdürlüğü'ne başvuran E.K.G, O.M.Ç. hakkında şikayette bulundu. 
Polis yetkilileri, şikayet üzerine O.M.Ç'nin ruhsatsız silahını emniyet yetkililerine teslim ettiği ve alınan ifadesinin ardındanı, soruşturmanın savcının talimatına göre sürdürüleceğini belirttiler.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
şeyh edebali
11 Aralık 2008 Perşembe 15:39
şeyh edebali
Bundan sonra öfke bize; uysallık sana... Güceniklik bize; gönül almak sana.. Suçlamak bize; katlanmak sana.. Acizlik bize, yanılgı bize; hoş görmek sana.. Geçimsizlikler, çatışmalar, uyumsuzluklar, anlaşmazlıklar bize; adalet sana.. Kötü göz, şom ağız, haksız yorum bize; bağışlama sana... Bundan sonra bölmek bize; bütünlemek sana.. Üşengeçlik bize; uyarmak, gayretlendirmek, şekillendirmek sana..

İnsan bir kere oturdu mu, yerinden kolay kolay kalkmaz. Kişi kıpırdamayınca uyuşur. Uyuşunca laflamaya başlar. Laf dedikoduya dönüşür. Dedikodu başlayınca da gayri iflah etmez. Dost, düşman olur; düşman, canavar kesilir!..

Haklı olduğun mücadeleden korkma! Bilesin ki atın iyisine doru, yiğidin iyisine deli (korkusuz, pervasız, kahraman, gözüpek) derler

adalwetin ayağı topaldır ama er geç gideceği yere varır.
FERHAT ÇINAR
28 Kasım 2008 Cuma 14:16
ÇOK HARIKA OLDU.KİM YABARSA KENDİNE
BU OLAYA ÇOK SEVINDIM ,İNŞALLAH TEB AKÇAABAT ŞÜBESİ TAMAMEN TEMİZLENİR HAKİKATDEN BANKA GİBİ OLUR.ACIKCASI SEVINDIM.HELAL OLSUN BOLGE VMÜDÜRÜNE..........
cavit elektronık
22 Kasım 2008 Cumartesi 17:45
ÜZÜLDÜM.....
eğerki bir yanlışı yoksa olacağınıda sanmıyorum çünkü iyi bir dostluğumuz vardı..üzüldümmm SAYGILAR
Metin GÜVEN
22 Kasım 2008 Cumartesi 01:59
Boykot Çağrısı
O bankanın akçaabatta bugünlere gelmesinde Osman abinin büyük emekleri ve gayretleri vardır. Bir tane istanbuldan bir bölge müdürü gelip haksız yere gayretli bir insanın görevine son verebiliyorsa bizim da akçaabatlılar olarak bu bankayı boykot etmemiz gerekmektedir. orada hesabı ve nakiti bulunan herkesi oradan paralarını çekip hesaplarını kapatmaya, kredi kartı olanları da iptal etmeye davet ediyorum. istanbul bozması kendini bilmezlere karşı hemşerimizi korumak bize yakışan davranış olacaktır. ben iki kredi kartımı iptal ettirdim ve bizzat iptal ediş nedenimi de Osman abiye yapılan bu haksızlık olarak dile getirdim. 2 saat sonra hemen istanbuldan merkez müdürlükten arayıp benden bilgi istediler... hepinizi bu şekilde hareket etneye davet ediyorum... selamlar...
YUNUS EMRE BAYRAKTAR
21 Kasım 2008 Cuma 12:16
YOK
BENM SÖYLÜYECEĞİM OSMAN BEY TEB YOKKEN TEB ADAM ETTİ MUSTERİ POTANSİLENİ ÜST SEVİYEYE ÇIKARDI YANİ OSAMAN BEYİN CABALARIYLA TEB BANKASI AKÇAABATIN SAYILI BANKALARI ARASINA GİRDİ AMA OSMAN BEYE YAPILAN BANA GÖRE HAKSIZLIK ÇÜNKÜ SONUCTA BU ADAM BANKAYI İYİ YERLERE GETİRDİ GİTMESİNE ÜZÜLDÜM AMA ONUN YERİNİ DOLDURACAK BİRİSİ BANA GÖRE YOK TEB MUSTERİ AZALMASI OLACAĞINI TAHMİN EDİYORUM...
Diğer Haberler
  • Çalışmalar Devam Ediyor.17 Ağustos 2017 Perşembe 16:06
  • ŞİNİK OSB'YE ÇIKARMA17 Ağustos 2017 Perşembe 15:52
  • Fındık alım fiyatları açıklandı!17 Ağustos 2017 Perşembe 13:05
  • Eyüpoğlu'ndan Hayvancılara Ziyaret16 Ağustos 2017 Çarşamba 11:36
  • Başkan Sözünü Tuttu16 Ağustos 2017 Çarşamba 10:41
  • Yıkım Başladı16 Ağustos 2017 Çarşamba 10:08
  • Bugün Vefat Edenler16 Ağustos 2017 Çarşamba 09:56
  • Akçaabat’ın çilesi bitmiyor15 Ağustos 2017 Salı 11:35
  • Karaabadal Şenliği Kur'an ile Yapıldı14 Ağustos 2017 Pazartesi 17:44
  • Akgün'den 16. Yıl Mesajı14 Ağustos 2017 Pazartesi 17:25