• BIST 108.953
  • Altın 144,354
  • Dolar 3,4810
  • Euro 4,1079
  • Trabzon : 23 °C

Balta'dan Muhtarlara Ziyaret

19.11.2008 13:13
Baltadan Muhtarlara Ziyaret
Adalet ve Kalkınma Partisi( AK Parti) Trabzon il başkanı Muhammet Balta, Türkiye Muhtarlar Derneği Akçaabat şubesini ziyaret etti.

 Hasan Şen'in Haberi

 

Adalet ve Kalkınma Partisi( AK Parti) Trabzon il başkanı Muhammet Balta, Türkiye Muhtarlar Derneği Akçaabat şubesini ziyaret etti.

Balta’yı Akçaabat Muhtarlar Derneği Başkanı Eyüp Gedikli, Ak Parti ilçe Başkanı Osman Çavuş, Akçaabat köy ve mahalle muhtarları karşıladı. Ziyaret esnasında konuşan Balta; Göreve başlamasından itibaren muhtarların kendini iki kez ziyaret ettiğini, kendisinin ancak iade-i ziyarette bulunabildiği ve bu konuda mahcup olduğunu söyledi. Muhtarlara yerel seçimde de başarılar dileyen Balta; hükümetleri dönemimde muhtarla çok iyi diyalog içinde olduklarını ve bunun da hizmete yansıması sebebiyle muhtarların yeniden seçilme şanslarını daha da arttırdığını söyledi.

 

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
züleyha
24 Kasım 2008 Pazartesi 15:09
her şey ülke için..
çok haklı net birşey .. iktidar da ak parti il başkanı muhtarları ziyaret ediyor iadei ziyaret ediyor çook doğal bir şey..devam hizmete ak partim devaaaaam..
ALİ YAŞAR ZURNACI .
23 Kasım 2008 Pazar 14:34
çook tebrikler cavit şirin kardeşimiz...
cavit elektronikden cavit şirin bey kardeşimiz..şu yorumuna kayıtsız kalamadım çook net ve hoşuma gitti yorumun.. vallahi çook isabetli yorumun.tebrikler ediyorum bilmiyorum akçaabatın neresinde ekmek teknen velakin .. ben samsun ilindeyim kurbanda akçaabatdayım hem muhabbet ederiz tanışırız. r.t.erdoğana saygımdan bu partiyi seviyorum tutuyorum bende gerisi hikaye...aklıma geldi bir güzel söz onu diyeyim:" ONLAR ZARARLARINDAN EMİN OLDUKLARI İÇİN DOSTLARINI KENDİLERİNDEN IRAK TUTTULAR.KENDİLERİNE BAĞLAMAK İÇİN DÜŞMANLARINA YAKLAŞTILAR BÖYLECE YIKILIŞ MUKADDER OLDU" ne müthiş ibretli bir cümle.. asırlar önce söylenmiş günümüzde dahi geçerliliğini koruyan bir anektod.bu cümleler çerceve yapılıp eve dükana işyerine aslabilecek bir kıymetli cümleler vee hakkında yüzlerce sahifelik kitap yazılabilecek bir anektod.hani kuranda diyor ya hak teala "onları birlik sanırsın velakin değildirler kalpleri paramparçadır!!.." ayette yine der kii"sizde mü!minlerde beraber olunki yeryüzüne adalet gelebilsin..tebrikler ediyorum tekrar yorumun için... demek görüyorsun yanlışları yanlış çirkinleri..her yerde böyle.. şu yukarıdaki cümleler taa asırlar öncesinden söylenmiş velakin heeep taptaze..samsun ilinden selamlar ederim esselamu aleykum ve rahmetullah.
cavit elektronık CAVİT ŞİRİN
20 Kasım 2008 Perşembe 09:59
seçim mi
seçim gelince neden insanlar aranmaya başlar bunu anlamış değilim mantığım almıyo.yani bizler buralardayız biryerlere göç etmedik şimdimi aklınıza geliyo insanları arayıp hal hatır sormak geçin bunları...insanları aptal yerine koymayınn lütfen. hep aynı taktik hep aynı senaryo artık tepkiler çok bu tip hikayelere onun için her kes yapabildiği işi yapsın yapamayan çeksin gitsin herkesi mantıklı olmaya davet ediyorummm??????birde şunu söyleyeyim içerden değilde dışardan olaylara bi bakın..tayyip erdoğana saygımdan bu partiyi seviyorum gerisi hikayeee. SAYGILARRRR
Ali yaşar Zurnacı.
19 Kasım 2008 Çarşamba 16:23
karın doyurmak mesele,seçim çook sonra. . .
ben de aynen aynen katılıyorum ishak bey'in yorumuna,seçim meçim hikaye bencede,kişisel yorumum kii insanlığın köylünün şehırlınin yüzde 99u böyle bakıyor seçime;kim kimin karnını doyuruyor ki herkes kaşuğu kendi ağzına atiyor,kendin çalışıp çapalayıp yiyorsun seçimden seçime de oy kullanırsın budur..yani kısaca geçim derdinde herkes seçim meçim hikayedir diyurum bende. eleştiri olarak görmeyin velakin vetandaş yorum ekliyor buraya sankii kışkırtıcılık yapıyor yine bişey diyeyim eleştirisel değil yine;bunları bu yorumları ekleyenler kişisel hissetmem :eskiden akçabatta kötü imaj bırakmış bir iki köyün insanlarından başkaları değildir!..arkadaşım,evladım başka mesleğinmi yok git bi yevmiyeye helalinden çabala,toprağı eşele,kendine bir meşgale edin kiii kötü düşüncelere dalmamış olursun.samsun ilinden selamlar ekçaabata.
ishak bey
19 Kasım 2008 Çarşamba 14:33
sanal gündem seçim,önceliklee geçiiim...
yok ya dema ya..yok böle bişey ne seçim atmosferi ya tık yok,yaprak kıpırtamıyo.kışkırtıcı düşünmeyelim herkes geçim derdinde karnını doyurma peşinde..evet seçim meçim hikaye..
Diğer Haberler
  • Sivil toplum ‘evet’ dedi05 Nisan 2017 Çarşamba 14:18
  • Günnar Evet İçin Yollarda27 Mart 2017 Pazartesi 17:59
  • Günnar Akçaabat'ı Dinliyor23 Mart 2017 Perşembe 10:25
  • CHP Akçaabat Hayır İçin Sahada21 Mart 2017 Salı 17:11
  • Günnar Akçaabat'ı Arşınlıyor20 Mart 2017 Pazartesi 14:01
  • Günnar Yoğun Tempoda Çalışlıyor16 Mart 2017 Perşembe 12:46
  • Bakan Soylu Akçaabat'ta Güç İstedi07 Mart 2017 Salı 11:20
  • Akgün "Kınıyorum"22 Şubat 2017 Çarşamba 10:58
  • Sali Cora 'Artık arabayı millet çalıştıracak'12 Şubat 2017 Pazar 11:54
  • Köfteyle Akçaabat’ı Mahkûm Ettiler01 Şubat 2017 Çarşamba 13:58