• BIST 114.418
  • Altın 163,268
  • Dolar 3,8030
  • Euro 4,6507
  • Trabzon : 12 °C

Bakan Gibi Karşılandı

22.04.2015 12:33
AK Parti Genel Başkan Yardımcısı ve Trabzon Milletvekili adayı Süleyman Soylu, Akçaabat’ta esnaf ziyaretinde bulundu.
Bakan Gibi Karşılandı

 AK Parti Genel Başkan Yardımcısı ve Trabzon Milletvekili adayı Süleyman Soylu, Akçaabat’ta esnaf ziyaretinde bulundu.

Esnafla sohbet ederek sorunlarını dinleyen Soylu’ya;  6.sıra milletvekili adayı Salih Cora, AK Parti Ortahisar İlçe Başkanı Temel Altunbaş, Akçaabat Belediye Başkanı Şefik Türkmen, AK Parti Akçaabat İlçe Başkanı Emre Akgün ve bir çok partili  eşlik etti.

Genel seçim kapsamında çalışmalarını esnafı ziyaret ederek sürdüren Soylu, Akçaabat esnafının sorunlarını dinledi, güçlü Türkiye için onlardan destek istedi. Soylu, Türkiye'de gelecek dört yılın hizmetlerin, ekonominin, hayat standartlarının, insanların gelirinin yükseleceği ve özgürlükle demokrasinin tavan yapacağı dönem olacağını söyledi.

Vatandaşların sorunlarıyla birebir ilgilenen Soylu, bir vatandaşın "telefonlarda taksit yok bu işlerimizi etkiliyor. En azından kuyumcularda olduğu gibi 4 taksit yapılsa iyi olur" demesi üzerine ilgili bakanı telefonla arayarak vatandaşların bu isteğini iletti.

fotogaleri.gif

 

Etiketler:
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
DP li
23 Nisan 2015 Perşembe 10:50
10:50
3 y bakanı.....helal kim tutar seni DP genel Başkanım..Pardon...özür dilerim..AKP Mv. adayım...3 y nin hesabını soracaktın....savcısı olacaktın şimdi avukatı....
Ahmet KUMAŞ
23 Nisan 2015 Perşembe 09:16
09:16
İnsan oğlu kuş misali nereden nereye süleyman soylu dp genel başkanı olarak seçim çalışmalarında akp yi söylemediği söz kalmadı şimdi de akp den m.vekili adayı ben soruyorum o zaman durduğu yermi yanlıştı de bu gün olduğu yermi doğru bu ikilemi merak ediyorum diyorum ya insan oğlu kuş misali Süleyman soylu nereden nereye
ahh akcaabatt ahh
23 Nisan 2015 Perşembe 08:27
08:27
Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Ahmet KUMAŞ
22 Nisan 2015 Çarşamba 13:00
13:00
İnsan oğlu kuş misali nereden nereye süleyman soylu dp genel başkanı olarak seçim çalışmalarında akp yi söylemediği söz kalmadı şimdide akp den m.vekili adayı ben soruyorum o zaman durduğu yermi yanlıştı de bu gün olduğu yermi doğru bu ikilemi merak ediyorum diyorum ya insan oğlu kuş misali Süleyman soylu nereden nereye
ahh akcaabat ahh
22 Nisan 2015 Çarşamba 12:57
12:57
Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Diğer Haberler
  • Çelik'ten Farklı Açıklamalar29 Kasım 2017 Çarşamba 13:13