• BIST 107.478
  • Altın 151,228
  • Dolar 3,6615
  • Euro 4,3022
  • Trabzon : 18 °C

Asbaşkan Bekleniyor

12.06.2008 21:27
Asbaşkan Bekleniyor
Trabzonspor'un pilot takım teklifine 'evet' diyen Akçaabat Sebatspor, Trabzonspor ile son görüşmesini yaptıktan sonra bu teklife netlik kazandıracak

Geçtiğimiz hafta yapılan divan kurulunda Trabzonspor'un pilot takım teklifine 'evet' diyen Akçaabat Sebatspor, Trabzonspor ile son görüşmesini yaptıktan sonra bu teklife netlik kazandıracak. Trabzonspor Asbaşkanı Hayrettin Hacısalihoğlu'nun yurt dışında olması nedeniyle Bordo-Mavili takımla henüz bu konuda görüşme yapmayan Kırmızı-Beyazlılar, Hacısalihoğlu'nun yurda dönmesini bekliyor.

Akçaabat Sebatspor Asbaşkanı Temel Kazancıoğlu, kendilerinin bu düşünceye evet demesinin yetmeyeceğini belirterek, “Önemli olan Trabzonspor'un son kararıdır. Akçaabat Sebatspor için hayırlısı ne ise o olur” dedi. Öte yandan futbolculara yapılacak ödemeler içinde yoğun bir arayış içerisinde olan A.Sebatspor Yönetimi, bu hafta içerisinde futbolculara bir ön ödeme yapmaya çalışacak.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
Aydın Köroğlu
16 Haziran 2008 Pazartesi 00:25
Sayın Ömer Kasap'a
yahu kardeşim bak ben ismimi yazdım..gel beni bul istersen...nedir bu ya...düşmanmıyız biz..dediklerini yapmışsan ki dediğine göre doğrudur buna inanıyorum ben..ne istiyorsun bu takımın yok olmasınımı?bağımsızlık felan filan savaş mı yapıyoruz kardeşim...sen izmirdesin TRABZONSPOR'u tutmuyormusun...ben trabzonluyum demiyormusun...şimdi bu iki takım beraber hareket edecek bundan niye gocunuyosun kardeşim...MSK kimse doğru yazdı kardeş...Onun ismini araştıracağına kendin iyi bi düşün...bak gurbettesin senin daha iyi anlaman lazım kardeşim...inşallah seneye 1.lige çıkacağız ve SEBAT olarak TRABZON olarak eskisi gibi yine gündemde olacağız ve siz gurbetteki arkadaşlarımız gurur duyacaksınız....onun için biraz sabret kardeş bence....
Ömer KASAP
15 Haziran 2008 Pazar 16:25
MSK önce adını yaz
önce adını yazmak için medeni cesaretin olsun.Beni tanımıyorsun.Sebatspor için neler yaptığımı bilmiyorsun.Sen sebatspor sivas maçı için otostopla malatyadan sivasa gittin mi? Sen Sebat pror süperlig çıktınğında malatyada üni akçaabatlılar şampiyon sebat yazısı filaması yazıp astın mı? Sen Lig A dan düştüğümüz yıl babanın arabasıyla benzinini koyup sebatın içerde oynadığı maçların afişlerini kendin çıkartarak arabanla akçabat merkez ve beldelerine astın mı Erdoğdu mah. bile astın mı? Kendi organizenle çalıştığın fabrikadaki iççilerden para toplayım ve cebinden para vererek kaşkol dağıttın mı?(git sor kalyoncu giyim,aran spor,ustop jeans sorrr)kaşkol kalmadı onlarda.Deplasamana gitmek için kendi cevrendeki birine mazot istedin mi? maçlara gelmişsen bilirsin LAZUTLAR filaması,davul.ve bayraklar vardı Bunları bi kısmını bir abimize yaptırduık bi kısmınıda kendi cebimden verdim sen yaptın mı? kombine alıp maçaları taraftar grubu ile izledim bende o gruptanım,bunlarda hatırlarsanız sebatsporun lig a dan düştüğü yıl akçaabatlıları ateşlemek bi atmosfer taraftarı trübüne çekmek için yaptım ben yaptım. Bu saydıklarımı yaparken kulüpten tek bi yönetici ile ve başkasının fikri ile yapmadım,1 YTL para almadım cebime sokmadım Ben onlardan değilim haaa.Ben hayallerimde SEBAT sporun süper lig şampiyonu olup sahildeki alanda şampiyonluk kutlamarını hayal ediyorum.Sebat spor benim için vazgeçilmezdir.
Ben yukarda yaptığım bir kaç şeyi yazdım sen bunları yapmayı bırak aklına bile gelmez heralde yada bi düşün hangisini yapa bilirdin? Ben bunları yaparken arkadaşlarım güldü bazen cebinden para verişyorsun diye Ne bu hasatalık sendeki diye biz böyle sebatlıyız işteee. sen adını bile yazmaktan acizsin
Ben şimdi devlet memuru oldum izmirde görev yapıyorum yaklaşık 9 aydır akçaabatta değilim.

'bağımsızlık benim vazgeçilmez karakterimdir! bu cümleyi iyi yorumla ve bugün sebatın pilot takım olarak olduğunu düşün ve yorumla,Ben benim olanı kendi alın terime değer veririm başkasının HİMAYESİNE girip abat olacaksam istemem onu
1923 te bu kulübü kuranlar ŞEREF,ONUR ,HAYSİYET VE CUMHURİYET üzerine kurdular... EDİTÖR: Sayın ziyaretçimiz. sitemizin seviyesi bakımından lütfen sadece habere yorum yazmanızı istirham ediyorum. Bu uyarıyı anlayışla karşılayacağınızı umut eder işlerinizde kolaylıklar dilerim.
ertuğrul
14 Haziran 2008 Cumartesi 23:36
kararsızlık
arkadaşlar hayırlısı ne ise o olsun kararsızım ama akçaabat için de trabzon içinde hayırlısı olsun
kamil günaydın
14 Haziran 2008 Cumartesi 15:36
son şansımız
Değerli arkadaşlar, Trabzon ile Akçaabat et ve tırnak gibidir. Senelerden beri Akçaabatın içinde hiç bir şey üretmeden boş konuşan bu kesim Trabzonspor ile Sebatın arasını açamaz. Seneye olmamız gereken 1.ligdeki yerimizi alacağız kimsenin şüphesi olmasın. Trabzonspor için yetiştireceğimiz yeni yıldızlarla Sebat tekrar Türk futbolunda sürekli olması gereken yeri tekrar alacaktır. Gerisi yalan...
MSK
14 Haziran 2008 Cumartesi 09:47
BOŞ BOŞ KONUŞMA.....
Lafları saptırma Ömer Kasap...Şimdiye kadar SEBATSPOR için ne yaptın?Kaç kere maça geldin?kaç kere bilet alıp maça girdin?Kaç kere Sebat yenildiği zaman günlerce üzüldün ...Ömer Kasap SEBATSPOR için ne yaptın?

Ordan atıp tutuyosun.1,5 yıl önce kulup başkansızdı..kimse kulubü almak istemiyordu.Günlerce başkan adayı çıkmadı.O zaman niye sesiniz çıkmadı.O zaman Sebatspor bizim değilmiydi?Geçen sene iyi bir yönetim oluşturuldu fakat Şenol Ayvaz döneminde ki kötü gidişat sebebiyle küme düştük.Geçen senenin ilk döneminde alınacak bi 3 puan bizi kümede bırakacaktı bunu da bilmenizi isterim.....Şimdide pilot takım işi çıkınca tekrar rant sağlamak için yiyiciler üyalakalar piyasaya çıktı gereksiz ve saçma saçma atıp tutmaya başladılar....

ŞUNU HİÇ BİR ZAMAN UNUTMAYIN !!!!

Sebatsporun başındakiler sizden bizden daha fazla AKÇAABAT lıdır..
Diğer Haberler
  • A.Sebatspor Veda Etti31 Mart 2017 Cuma 18:51