• BIST 106.239
  • Altın 161,321
  • Dolar 3,8713
  • Euro 4,5671
  • Trabzon : 25 °C

Asbaşkan Açıkladı

07.06.2008 15:36
Asbaşkan Açıkladı
Akçaabat Sebatspor Kulübü Asbaşkanı Temel Kazancıoğlu "bize gelen teklfi kabul ettik" dedi.

Akçaabat Sebatspor Kulübü Asbaşkanı Temel Kazancıoğlu, pilot takım olma konusunda Trabzonspor'dan kendilerine gelen teklife seve seve ''evet'' dediklerini ve bu konuda genel kuruldan yetki isteyeceklerini söyledi.

 

Kazancıoğlu, sitemiz muhabirine yaptığı açıklamada, Trabzonspor'da göreve gelen yeni yönetim kurulunun çeşitli projeleri hayata geçirmek istediğini belirterek, ''Bunlardan birisi de pilot takım uygulaması. Bu takımı da hem tesis hem kurumsallaşma hem de geçmişteki başarıları nedeniyle Akçaabat Sebatspor olarak düşündüler. Akçaabat Sebatspor, bu işe yakışan kulüptür. Zaten yıllardır iki takım arasında bir bağ mevcuttu. Biz buna resmiyet kazandırmak istiyoruz'' dedi.

 

Trabzonspor'a gerek il içinden gerekse il dışından gelerek forma şansı bulamayan ve ileride kazanılabilecek futbolcuların Akçaabat Sebatspor'da oynamasını istediklerini ifade eden Kazancıoğlu, şöyle devam etti:

''Bunu başarmak içinde Akçaabat Sebatspor'un Trabzonspor ile yıllardır var olan futbolcu alıp verme ilişkilerinin kişilerin insiyatifinde değil de bir protokolle kalıcı olmasını istiyoruz. Buradaki amaç budur. Her iki kulübün de menfaatine olan bir projedir. Bu teklif Akçabaat Sebatspor için bir şanstır. Bu şansı iyi değerlendirmek gerekir. Trabzonspor'dan gelen teklife seve seve 'evet' dedik. Bize gelen bu teklif için şimdi önümüzdeki genel kurulda üyelerden yetki isteyeceğiz.''

 

Trabzonspor'un Akçaabat Sebatspor'un rengini veya adını değiştirmek gibi bir düşüncesinin olmadığını kaydeden Kazancıoğlu, ''İdari bakımdan Trabzonspor'un tavsiye ettiği kişiler görev yapacaktır. Ancak kulüp yine kendi başkanını ve yöneticilerini kendisi seçecektir. Teknik heyet ve futbolcu planlaması Trabzonspor tarafından yapılacaktır. Biran önce Akçaabat Sebatspor'u Bank Asya Birinci Lig'e çıkarıp burada kalıcı hale getirmek istiyoruz'' diye konuştu.

 

İlerleyen dönemlerde de şirketleşme çalışmalarının yapılacağını kaydeden Kazancıoğlu, ''Bu şirketin yüzde 49 hissesi Akçaabat Sebatspor'un diğer hissesi ise Trabzonspor'un olacaktır. Kulüp daha profesyonelce yönetilecektir. Akçaabat Sebatspor'un mevcut borcunun belli bir kısmı Trabzonspor'un bütçesini sarsmayacak şekilde Trabzonspor'a aktarılacak'' dedi.

 

Derviş ALTUNTAŞ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
AYDIN KÖROĞLU
14 Haziran 2008 Cumartesi 23:21
MEHMET KAZANCIOĞLU' BEY E
Mehmet bey,bu kadar net konuşmayın bence...Bakın sizinde soyadınız Kazancıoğlu...Birşeyler bildiğiniz belli birşey demiyorum...Ama bu sitede herkes kendi kimilğinin dışında bir kimlikle konuşuyo...Bence sizde öyle yapın...selamlar....
Aydın Köroğlu
14 Haziran 2008 Cumartesi 00:40
Ömer Kasap Bey in dikkatine!!!!!!!!
Bak kardeşim ben merak ediyorum sen orda sana nerelisin diye sordukların da ne diyosun...Of lular gibi Of lumuyum yoksa tüm Akçaabatlılar gibi Trabzon
lumuyum...Nedir bu Trabzon nefreti bizim bu millette anladım ya...Bi defa senin dediğin gibi bişey olmayacak...Trabzonspor sitesine gir açıklamayı oku..
Sonra takımımızın düştüğü durumdan sonra bundan başka bir çıkar yol olup olmadığını düşün...Ama gerçekten doğruları bildiğini düşünüyosan...Sen nerden biliyosun diyecek olursan...Şunu diyeceğim sadece biraz mantıklı düşün yeter bence...bu kadar..
MEHMET KAZANCIOĞLU
12 Haziran 2008 Perşembe 00:56
AKÇAABAT

Dediğiniz adamlar önce kendi borçlarını versinler ondan sonra konuşsunlar.Kulubü 5 trilyon borçla bıraktılar.Kaçma gittiler kulupden hemde kulube 1.5 trilyon alacak yazdırdılar.Bunlara ne diyosun ???

haaa kulubü almak mı istiyorlar....çıksınlar ortaya seçim zamanı koysunlar adaylığını bakalım kim verecek onlara kulubü.....

2 LİG A dan düştüğümüz sezonun maçlarını bir bak incele kaç puan almışlar.Yeni gelen yönetim kaç puan almış..

ali koç
11 Haziran 2008 Çarşamba 18:18
sus
b.a sen bi kere adın ı açıkla ne biliyosun yöneticimisin bırak boş konuşmayı borç borç şenol ayvaz zigana tvde 4.5 trilyon paradan bahsediyo bu para bu yönetim tarafından toplanmış para nerde o zaman bu borç hiçmi aşağı düşmedi ya allah aşkına bıraksınlar o zaman bunlar.sebat bunların babasının malı değilya birileri çıkar bunlar kahraman olamaya çalışıyolar olamazlar ts para verecek futbolcu verecek takım iyi giderse tamam biz diyecekler yok öyle kimi kandıracaklar bu yöneticiler açıklasınlar bakalım ceplerinde ne kadar para verdiler.borç borç insanları aptalmı zannediyolar bunlar maden sebatlı idiler geçmişte nerede idiler o zaman sebatlı değilmi idilerde kulübü şenol kardeşime teslim ediyoruz diyerek teslim ettiler şenollar bunlardan bin katlı idiler valla. tüm tecrübesizliklerine rağmen bunlardan daha başarılı oldular takımı lig a da tuttular. bun larda düşürdüler hiç kimse düşündümü bu takımın lig a da geliri yılda 3.5 trilyon lira 2 senede 7 trilyon para bu para bunların beceriksizliği yüzünden uçtu asıl kulübü bunlar zarara soktu.öyle başkalarının ağzıyla konuşma sayın b.a
b.a
10 Haziran 2008 Salı 17:46
çok güzel olacak
kulüp kimsenin emri veya buyruğu altına girmiyor merak etmeyin. şu an itibarıyla gelirlerine el konulmuş,borcu dağları aşmış kulübümüzün yapacağı en iyi şey pilot takım olmaktır. bu sezonda kadroyu kurmak için oyuncuları nasıl alacaktı yöneticiler bir düşünün. ama şimdi bu işi trabzonspor yapıyor. düz mantığa göre düşünmenin anlamı yok. bu pilot takım olma işi son derece mantıklı ve yararlı!
Diğer Haberler
  • Efsaneler Hızlı Başladı27 Nisan 2017 Perşembe 18:26