• BIST 104.549
  • Altın 163,825
  • Dolar 3,9486
  • Euro 4,6857
  • Trabzon : 9 °C

Altıntepe Resmen Aday

04.02.2012 20:32
Akçaabatlı İşadamı Hüseyin Altıntepe, Esnaf Kredi Kooperatifine Aday Olduğunu Açıkladı.
Altıntepe Resmen Aday

Akçaabat Esnaf ve Sanatkarlar Kredi Kefalet Kooperatifi'nin 19 Şubat 2012 tarihinde yapılacak olan seçimli genel kurulunda Hüseyin (Ahmet) Altıntepe başkanlığa aday olduğunu açıkladı. 

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
suatakdeniz
08 Şubat 2012 Çarşamba 15:38
SUAT AKDENİZ
ARKADAŞLAR KİMSE İSMİNİ SAKLAYARAK YORUM YAPMASIN YADA ÇAMUR ATMASIN.HÜSEYİN BEY GENÇ BİR İŞ ADAMI VE EMİNİM FAYDALI ŞEYLER YAPICAKTIR.ÇÜNKÜ ESKİSİNİDE YENİSİNİDE BİLDİĞİMİZ BİR ARKADAŞIMIZ.YENİ YÜZLERE İHTİYACIMIZ HÜSEYİN BEY'İ DESTEKLİYORUM VE BAŞARILAR DİLİYORUM.
nakliyeci
07 Şubat 2012 Salı 20:07
koltuk sevdanızdan vaz geçelim
Ahmet kardeşimize başarılar ben destekliyorum.
zakkum
06 Şubat 2012 Pazartesi 14:34
yalakalığı bırakalım lütfen !
degerli arkadaslar,esnafın ne durumda oldugu bellı kıredı bende kullandım, ve binmıslı faızle gerı ödedim...avukat ve sayın osman bey ın ekıbı tefecı kurdular esnafı soydular ve goruldugu gıbı kooperatıfı kıredı veremez durumda bıraktılar...yıne ne konusuyorsunuz...aloooo
zakkum
05 Şubat 2012 Pazar 16:13
esnaf arkadaslarım...
mrb. esnaf arkadaslarım... 8 yıl esnaf kıradı koop. ıyı yonetilmedi....artık yenı ısımlere esnafın ihtıyacı var...1,5 yıl dan beri koop.kapalı kıredı esnaf kullanamıyor.esnaf perısan esnafı bu kotu duruma getırenler neden tekrar aday..artık herkes işine baksın..başkalarına çalışmasınlar.
presentabıl
05 Şubat 2012 Pazar 12:40
presentabıl ???
bu Kardeşimiz aday olmuş ama görüyorumki kimse tenezül edip yorum yapmamış çünkü kendisi başkanlık sıfatından çok uzakta
Güzel kardeşim sen eşme işlerine devam et başkanlığı osman bey alacak kimse boşuna hüsrana uğramasın....
Diğer Haberler
  • Akçaabat'ta Feci Kaza 1 Yaralı22 Kasım 2017 Çarşamba 14:59