• BIST 104.549
  • Altın 163,825
  • Dolar 3,9486
  • Euro 4,6857
  • Trabzon : 9 °C

Alşan 3. Kez Aday

08.02.2012 09:18
Alşan 3. Kez Aday
Akçaabat Esnaf Kredi Kooperatifi'ne Mevcut Başkan 3. Kez Aday Olduğunu İlan Etti.

Osman Zeki Alşan, yaptığı yazılı açıklamada başkan adayı olduğunu belirterek "19 Şubatta yapılacak olan Esnaf kooperatif seçiminde başkan adayıyım" dedi.

Alşan "Yönetim kurulunda yeni arkadaşlar ve yeni bir heyecanla bu göreve yeniden talibiz.  8 yıllık deneyimlerimle esnafımıza daha çok faydalı olabileceğime inanıyorum. Yeni yöneticilerimizle birlik ve beraberlik içinde çok sıkı çalışarak kurumuzu hak ettiği en iyi noktaya taşıyacağıma inanıyorum. Tüm esnafımıza bol kazançlı günler diliyor, desteğinizi bekliyorum" şeklinde açıklamada bulundu.

 

 

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
demir
15 Şubat 2012 Çarşamba 19:20
SN.BAŞKAN LÜTFEN
BU İŞİ YÖNETEMEDİNİZ. ANLAYIN ARTIK.
NE İSTİYORSUNUZ? MEMURUNUZ SİZE KARŞI (?)
KOOPERATİFİ KAPATTINIZ. DAHA NEYAPACAKSINIZ
GİDİN ARTIK , SİZDEN ÖNCEKİLERE BENZEMEYİN!
OTURAN KALKMAK BİLMİYOR , BIRAKIN BAŞKASI DA YARALANSIN
LÜTFEN.
SIRADAN ADAM
14 Şubat 2012 Salı 23:48
Akrep mi yelkovanı geçti yoksa yelkovan mı akrebi?
Kendi cümlelerinizle kendi düşüncelerinizin etrafında dolandınız? Arife tarif gerekmezken 3 gündür burada bazı şeyleri açıklamaya çalışıyorum. İhanet edenleri kazanmak adına kooperatifte tutmak mıydı Osman Başkanın suçu? Olaya bireysel bakmayıp, takım ruhunu yansıtmak adıan yönetimi bozmamıştır. Osman başkan iyi bir idareci olamasaydı. İstanbulda örnek kooperatif olarak seçilmezdi. Mutavazilik adına bir şey açıklamıyorsalar bunu bazıları anlayamaz. Osman başkan ve Yaşar Başkan dayanışması her zaman ESNAFIN yararınadır. Ve ilk kez böyle bir dayanışma gördü ESNAF. Osman Başkan ve Yaşar Başkanı hep orda görmek istiyoruz…
Akrep
14 Şubat 2012 Salı 12:53
BIRAKIN BU İŞLERİ
Başkan dayanışması olabilir . Ama ortada bir çıkar meselesi varsa başkanların birbirleri için çalışmayada başlarmış Akçaabat Esnafına bunu gösterdiniz. Osman bey bu iş sizin yapacagınız iş değil . Bir insanda liderlik vasfı olmadıkdan sonra . Yönetmek nedir bilmedikden sonra . Bu iş senin işin değil . Bu zamana kadar bişeyler kötüye gidiyorduda seçim yaklaşıncamı .Şimdi yapacam diyorsunuz . Konfeksiyon yönetmiyosun kooperatif yönetiyosun. İşinizle ilgilenmeniz daha hayırlı olacaktır.
SIRADAN ADAM
13 Şubat 2012 Pazartesi 22:10
SIRADAN ADAMA kulak verin:)
LOKAL yoktu işte.. Lokal gibi kullanılıyordu ve tuvalet kokusundan geçilmiyordu? Kooperatifi çok güzel yere taşıdı OSMAN başkan ve esnafa yakışır bir lokal açtı… Bak kendi ağzınızla söylediniz ne güzel.. Lokali var artık esnafın Çivili sandalyeye son yani ÇİN işkencesine.. Sanırım o kadar çok güzel şeyler yaptı ki Osman başkan eski hjalini unuttunuz o kooperatifin…Neden Yaşar başkanı çekemezsiniz anlamadım. Her zaman Esnafın yanında olması gözünüze neden batar? Doğru siz HİZMETE alışkın değilsiniz? Hizmeti görünce takılacak başka yer bulamadınız. Size de hak vermek lazım Osman Başkan ve Yaşar Başkan Esnafın sevdiği iki başkanıdır.. Neden esnafın değilde birkaç çıkarcı adamın yorumana takılıyorsunuz?
bebek
12 Şubat 2012 Pazar 11:23
alşana desdek tam desdek
bizim esnaf olarak desdek yabmamıza gerek görmüyorum sayın başkanımız desdeklerini esirgemiyo zadi kendi secime giriyo gibi calışıyo
Diğer Haberler
  • Akçaabat'ta Feci Kaza 1 Yaralı22 Kasım 2017 Çarşamba 14:59
  • Akçaabat'ta Feci Kaza 1 Yaralı22 Kasım 2017 Çarşamba 14:48
  • Günnar'dan Diş Hekimleri Günü mesajı22 Kasım 2017 Çarşamba 10:51
  • Konferansa Davet21 Kasım 2017 Salı 16:32
  • Kupa M. Selami Yardım'ın21 Kasım 2017 Salı 15:00
  • Akçaabat'ta Korku Dolu Anlar21 Kasım 2017 Salı 14:34
  • 4 Kişi Zehirlendi21 Kasım 2017 Salı 10:02
  • CHP'de KOngre Süreci21 Kasım 2017 Salı 09:44
  • Evinde Ölü Bulundu21 Kasım 2017 Salı 09:06
  • Antibiyotik Anlatıldı20 Kasım 2017 Pazartesi 13:15