• BIST 103.912
  • Altın 161,822
  • Dolar 3,9206
  • Euro 4,6064
  • Trabzon : 18 °C

Ali Türen İsyan Etti

19.09.2015 10:53
Ali Türen İsyan Etti
Ali Türen İsyan Etti

1 Kasım 2015 Genel Seçimleri için dün Seçim Kurulu’na listelerin son hali teslim edildi.

Trabzon CHP’de ise adeta Ali Türen Öztürk depremi yaşandı. Akçaabat’ın sevilen isimlerinden Öztürk 2. Sıradan 5. Sıraya kaydırılınca istifa etti ve adeta isyan etti. Öztürk  “Son derece kızgın ve kırgınım, bu partiye 21 yıl hizmet ettim, varımı yoğumu ortaya koydum, maddi ve manevi fedakarlıkta bulundum, dağı taşı gezdim, binlerce kişi ile görüştüm, bana yapılan bu olay ‘Ali Türen seni adam yerine koymuyoruz’ anlamı taşır. Bana resmen hakaret ettiler. Beni sıralamada göstermeseydiler tepki vermezdim” ifadelerini kullandı.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
ali
20 Eylül 2015 Pazar 09:55
09:55
syn editör sizde işinize geleni onaylıyorsunuz böle basın olmaz
ali
20 Eylül 2015 Pazar 08:50
08:50
ben demişdim buna siz kafayı değişmeniz lazım diye oda aklınca benle dalga gecmeye çalışmışdı.ne oldu o balık hafızalı başkanın seni sildi.şimdi küsme zamanı değil yavuz karana çalış belki oda vekil olur.bi dahada seni veya sizi eleşdirenleri diye almayın
kemal
19 Eylül 2015 Cumartesi 23:30
23:30
chp için uğraşsan ne fayda. seçmenin çoğu ve hatta genel başkan yardımcısı bile hdpye oy veriyor
laz
19 Eylül 2015 Cumartesi 17:24
17:24
Akpartiliyim ali beyle sadece secim zamani tokalasmisim dir ama azmi guler yuzu ayni rahmetli cumurun devami gibi goruyordum onu belki yaniliyorum affola
recep
19 Eylül 2015 Cumartesi 11:43
11:43
varını yoğunu çeyrek asır bu parti için harcadı sonuç elde var sıfır demekki vefa chp için sadece İstanbulda bir semt adıymış.
Diğer Haberler
  • Çelik İl Yönetimine Geçti03 Ekim 2017 Salı 09:41