• BIST 108.489
  • Altın 152,547
  • Dolar 3,6704
  • Euro 4,3242
  • Trabzon : 16 °C

Ali Şahin'e Son Görev

13.03.2008 15:14
Ali Şahine Son Görev
Kızını görmek için gittiği Ankara'da Trafik kazasında hayatını kaybeden Ali Şahin topraya verildi.

Ankara’da bulunan kızını görmeye giden ve orada geçirdiği trafik kazası sonrası hayatını kaybeden
Ali Şahin Akçaabat Dörtyol Erikli Mahallesi’nde kılınan cenaze namazından sonra defnedildi.
Merkez camide İmam Hasan Altuntaş tarafından kıldırılan cenaze namazına, Ak Parti il Başkanı Muhammet Balta, Söğütlü Belediye Başkanı Yahya Tarakçı, Doğanköy Belediye Başkanı Kazım Atmaca, Dörtyol Belediye Başkanı Cevat Birinci ve çok sayıda belde sakini katıldı.
Ali Şahin’in yakınlarının cenazede oldukça üzgün oldukları gözlendi.


UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
SALİH ALTUNTAŞ
18 Mart 2008 Salı 06:28
ALLAH RAHMET EYLESİN
ALLAH RAHMET EYLESİN MEKANI CENNET OLSUN KOCAELİ SALİH ALTUNTAŞ
Salim Sahin
17 Mart 2008 Pazartesi 01:54
Allah Rahmet Eylesin mekani cennet olsun !!!
Allah rahmet eylesin, Akrabamiz oluyordu kendisi Kalanlara sabir diliyorum Üzgünüm köyümüzün yasli ve hatirli kisilerinden anlatmalara göre .
Allah tan dilegim günahlarin af olunmasi mekani cennet olmasidir
AHMET PEHLIVAN
16 Mart 2008 Pazar 16:20
ALLAH RAHMET EYLESIN
ALLAH RAHMET EYLESIN AILESINE ALLAH SABIRLIK VERSIN
ALMANYA HAMBURG
MURAT BAYRAKDAR