• BIST 104.001
  • Altın 145,495
  • Dolar 3,5083
  • Euro 4,1894
  • Trabzon : 25 °C

Ali Aygün Öldürüldü

07.10.2007 23:07
Ali Aygün Öldürüldü
Akçaabat, akşam saatlerindeki cinayetle sarsıldı.

İlçemizde bir kişi tabancayla vurularak öldürüldü.
Akçaabat'ın sevilen esnaflarından 48 yaşındaki Ali Aygün, Nefsipulathane Mahallesi'nde kimliği henüz belirlenemeyen bir kişi tarafından tabancayla 3 el ateş edilerek vuruldu.
Göğsüne bir, bacaklarına de birer kurşun isabet eden Aygün, kaldırıldığı Akçaabat Devlet Hastanesinde hayatını kaybetti.
Olayın ardından kaçan ve kimliği henüz belirlenemeyen zanlıyı yakalamak için güvenlik güçleri operasyon başlattı.
Cinayetin, alacak meselesi nedeniyle işlendiği iddia edildi.

Aygün, sahil karayolunda vuruldu.

Ali Aygün, Nefsipulathane Mahallesi'nde market işletiyordu.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
Kara ailesei
14 Ekim 2007 Pazar 21:52
allah rahmet eylesin
Ba$imiz sag olsun. Bütün dualarimiz kabul olsun. Ailesine allah fazla dert vermesin, amin.
emin akyüz
12 Ekim 2007 Cuma 11:04
allah6 rahmet eylesin
ölen kardeşimize rahmet yakınlarına baş sağlığı diliyorum..Allah rahmet eylesinnn
Helvacı köyü
10 Ekim 2007 Çarşamba 20:23
Allah rahmet eylesin
Emniyet nerde!!! Şu polisler eşlerini polis arabalarıyla evlerine taşıdığı kadar , sokak larda devriye gezse ne güzel olurdu. Eline silahı alan adam vuruyor , Trabzonun en çok suç işlenen ilçesiyiz neden acaba. Elinizi taşın altına sokun artın . Aliler geri gelmiyor. Ateş düştüğü yakıyor. Merhum abimize allahtan rahmet , kederli ailesine başsağlığı diliyorum. İnşallah son olur
ıuolfçloşu
10 Ekim 2007 Çarşamba 19:37
jlıu
Bu adamı çok seviyordum. Polisler inşallah zanlıyı bulurlar.
Hasan Ayvaz
09 Ekim 2007 Salı 17:32
BERLIN DEN
Ölen arkatasimiza allah dan rahmet Yakinlarina bassagligi dileriz.
Diğer Haberler
  • Akçaabat Anaokulu Yeni Yuvasında20 Eylül 2017 Çarşamba 09:12