• BIST 103.716
  • Altın 145,507
  • Dolar 3,4930
  • Euro 4,1817
  • Trabzon : 26 °C

Akkaya'yı binler uğurladı

25.02.2008 17:02
Akkayayı binler uğurladı
Dün akşam geçirdiği trafik kazasında hayatını kaybeden Düzköy Belediye Başkanı Mehmet Akkaya'yı binlerce kişi uğurladı.

Akkaya bugün Düzköy Merkez Camiinde ikindi namazına müteakip Düzköy Meydanında kılınan cenaze namazının ardından aile kabristanlığına defnedildi. Trabzon Müftüsü Ahmet Bulut'un kıldırdığı cenaze namazına Bayındırlık ve İskan Bakanı Faruk Nafiz Özak, AK Parti Trabzon Milletvekilleri Mustafa Cumur, Cevdet Erdöl, Asım Aykan, Trabzon Valisi Nuri Okutan, Trabzon Belediye Başkanı Volkan Canalioğlu ve binlerce kişi katıldı.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
erol kuru
25 Mart 2008 Salı 11:36
başsğlığ
mehmetakkayanın ölümü beni derintenetkileti allahtanrahmet ailesine ve yakınlarına başsağlığıdileklerimisunarım ONU HİC UNUTMAYACAĞIM EROL KURU
Ümran BULUT
22 Mart 2008 Cumartesi 14:23
Başsağlığı
Tanımıyorum merhumu. Ben merhuma Allahtan rahmet, acılı ailesine başsağlığı diliyorum.
bünyamin velioğlu
26 Şubat 2008 Salı 19:10
sabırlar geride kalanlara
mehmed akkaya abiyi...belediyrden tanıyorum.belediyede işim olurdu giderdim onu görürdüm...insanı dinlerdi.iyi insandı. meekamı cennet olsun. iyi insanlar iyi atlara binip gidiyo.kıyamet alametlerindendir.allahcc iyileri makamına alıyor.(ahir zaman alametlerinden...)!!!ailesine çocuklarına sabırlar diliyorum