• BIST 106.846
  • Altın 144,081
  • Dolar 3,5290
  • Euro 4,1310
  • Trabzon : 28 °C

Akçaabat’ta Kermes Açtı

27.05.2011 15:30
Akçaabat’ta Kermes Açtı
AK Parti Trabzon Milletvekili Safiye Seymenoğlu, seçim gezilerini Akçaabat İlçesinde sürdürdü.

Seymenoğlu, beraberinde partililer ile beraber, Akçaabat Belediyesi salonunda İlim Yolcuları Derneği’nin hayır kermesinin açılışını gerçekleştirdi. Seymenoğlu, kermesten elde edilecek gelirin Rize Üniversitesi İlahiyat Fakültesinde okuyan yoksul öğrencilerine dağıtılacağını belirterek, “Kermes gerçekten hayır amaçlı açıldı. İlahiyat Fakültemizde okuyan yoksul öğrencilerimize Akçaabatlı hemşerilerimin destek vereceğini biliyorum. Böylesine anlamlı bir kermesin açılışında bulunmaktan büyük mutluluk duyuyorum” dedi.

seymenoglu-akcaabat2.jpg

Daha sonra ekibiyle birlikte bir rehabilitasyon merkezini ziyaret eden Seymenoğlu, rehabilitasyon merkezindeki çocuklarla yakından ilgilendi. Seymenoğlu, seçimlere son iki hafta kaldığının altını çizerek, “Ülkemiz çok önemli bir seçime adım adım yaklaşmaktadır. Bu seçimler Türkiye için çok önemlidir. Bazı siyasi partiler aslı astarı olmayan boş vaatlerle halkımızı kandırmaktadırlar. Halkımızın bu tür vaatlere karnı toktur ve istikrarın sürmesi, Trabzon’un, Akçaabat’ın büyümesi için partimizi yeniden tek başına iktidara getirecektir” diye konuştu.

seymenoglu-akcaabat3.jpg

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
ahenger
30 Mayıs 2011 Pazartesi 21:53
CEVAP3
kelam-ı latif.“Çünkü siz bu iftirayı, gelişi güzel birbirinizin ağzından alıyor ve hakkında bilgi sahibi olmadığınız (bu uydurma haberi) ağızlarınızda geveleyip duruyorsunuz. Bunun önemsiz olduğunu sanıyorsunuz. Halbuki bu, Allah katında çok büyük bir suçtur”(Nur15) ” Bir de hiç bilmediğin bir şeyin ardına düşme! Çünkü kulak, göz, gönül, bunların her biri yaptıklarından sorumludurlar.”(isra36)
Tezyif,tahkir,yalan,iftira, suizan, alay,gıybet..İlim Yolcuları olarak zatınızı helallik almanız ve bizi hakiki hüviyetimizle tanımanız için derneğimize bekliyruz. Zira şuan hakkımız size helal değildir. Her kelimenin bir hesabı olduğuna inananlar için sükutun çoğu defa pervasızca konuşmaktan efdal olduğu hatırlatılatılır.Selam,doğruya tabi olanlara.
ahenger
30 Mayıs 2011 Pazartesi 21:50
CEVAP2
çok kabul edendir, çok merhamet edendir.”(hücurat,12)
” belli ki bir çeşni yani cümbür karışıklar böyle şeylerde hayır yoktur,”: Kardeşin kardeşi için hüsnü niyeti, yadı cemili! “Ey iman edenler! Bir topluluk diğer bir toplulukla alay etmesin. Belki de onlar, kendilerinden daha iyidirler. Kadınlar da kadınları alaya almasınlar. Belki onlar kendilerinden daha iyidirler. Kendi kendinizi ayıplamayın, birbirinizi kötü lakaplarla çağırmayın. İmandan sora fâsıklık ne kötü bir isimdir! Kim de tevbe etmezse işte bu kimseler zalimlerdir.”(Hucurat11) “
” bu yolcular derneğini kim bilir kim veya kimler kurdu gayeleri nedir şia vehhabiliğin uzantıları gibi bir şey?” :Zihinlerde müspet ve ulvi intibalar intibaha getirecek pek mümeyyiz bir
ahenger
30 Mayıs 2011 Pazartesi 21:49
CEVAP1
Ey benim bahtı kara kardeşim üç beş cümleyle bu denli büyük bir günahı irtikap etmeye muvaffak olmak(!) her kişinin harcı olmasa gerek.
”Yoksul Edebiyatı”: Allah’ın övdüğü ve teşvik ettiği bir hayır işini ta’zim etmenin en veciz ifadesi! “Dini yalanlayanı gördün mü? İşte o, öksüzü iter, kakar. Yoksulu doyurmaya önayak olmaz.”(Maun,1-3)
“masonik bir şey belki de bu yolcular derneği”: Mü’minin mü’min kardeşi hakkındaki hüsnü zannının en latif tezahürü! “Ey iman edenler! Zannın bir çoğundan kaçının. Çünkü zannın bir kısmı günahtır. Birbirinizin kusurunu araştırmayın. Biriniz diğerini arkasından çekiştirmesin. Biriniz, ölmüş kardeşinin etini yemekten hoşlanır mı? İşte bundan tiksindiniz. O halde Allah'tan korkun. Şüphesiz Allah, tevbeyi çok
çağdaş
28 Mayıs 2011 Cumartesi 01:27
Trabzona Sanayi...
Artık Trabzonun işsizlik sorununu çözmenizi bekliyoruz.Artık başka bir bahane istemiyoruz.Trabzon sanayi kenti olması için ne gerekiyorsa yapılmalı.
bahtı
27 Mayıs 2011 Cuma 16:08
/
yoksul edebiyatı.. masonik bir şey belki de bu yolcular derneği belli ki bir çeşni yani cümbür karışıklar böyle şeyler de hayır yokdur bu yolcular derneğini kimbilir kim veya kimler kurdu gayeleri nedir şia vehhabiliğin uzantıları gibi bir şey?..
Diğer Haberler
  • Akgün'den 16. Yıl Mesajı14 Ağustos 2017 Pazartesi 17:25