• BIST 105.026
  • Altın 162,753
  • Dolar 3,9187
  • Euro 4,6430
  • Trabzon : 5 °C

Akçaabat'ta Kaza 4 ölü 16 Yaralı

19.07.2009 21:33
Akçaabatta Kaza 4 ölü 16 Yaralı
Akçaabat Yenimahalle'de meydana gelen trafik kazasında 4 kişi öldü, 16 kişi yaralandı.

Alınan bilgiye göre, Yenimahalle'de, Trabzon'dan Giresun istikametine giden Lokman Ergel (26) yönetimindeki 61 KH 035 plakalı otomobil, kontrolden çıkarak orta refüje çarptı.

Karşı şeride geçen otomobil, önce Ahmet Sağlam idaresindeki 61 M 0461 plakalı minibüse, ardından da Semih Demirci'nin (19) kullandığı 15 HE 366 plakalı otomobile çarptı.

Kazada, Ragıp Hacısalihoğlu (48), Ahmet Fuat Kara (17), Gülşah Bahadır ve Azize Çakır, olay yerinde öldü. Cesetler, Akçaabat Devlet Hastanesi morguna kaldırıldı.

Kazada yaralanan sürücüler Lokman Ergel ve Semih Demirci ile araçlarda bulunan Miraç Kara (19), Perigül İnce (25), Gülen Bahadır, Güleşah Bahadır (26), Emral Yamak (25), Eda Kaya (29), Rümeysa Bahadır (3), Ali Çakır (36), Sani Kalıntaş (40), Emre Çakır (9), Emirhan Çakır (9), Rabia Bahadır (10), Şahranur Bahadır (8) ve İbrahim Coşkun (25), Trabzon'daki çeşitli hastanelerde tedavi altına alındı.

Kazayla ilgili soruşturma başlatıldı.

 

 

 

 

 

 

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
yusuf
06 Ağustos 2009 Perşembe 23:15
BU KADAR UCUZMU INSAN CANI
OLENLERE ALLAH TAN RAHMET ,AILEREINE BASSALIGI DILERIM
bafpide
26 Temmuz 2009 Pazar 14:33
Allahım korusun
Geçen hafta Akçaabat'taydım. 4 gece kaldım ama geceleri pati sesinden fren sesinden uyumak ne mümkün. Hız tutkunlarının yarış pistine dönmüş kazanın olduğu yol. Ne şoförler ne yayalar kurallara uymuyor. Kimse ışığının yeşil yanmasını beklemiyor.Ha şunuda söylim trafik ışıklarındada hata var sanki. Tam Saray lokantasının önündeki ışık yayaya yeşil yanarken Tansa'nın önünden gelip Askerlik Şubesinin oradan ana yola çıkacak araçlarada yeşil yanıyor . Görevliler dikkate alsa iyi olur. Gerekli tedbirler alınmadığı sürece Akçaabat bu tür elim kazalara daha çok şahit olur.Allah herkesi korusun. Bizimde sevdiklerimiz var orada aklım hep onlarda... Bir ricam daha olacak yarış motoru olan bir hız manyağı var Akçaabat'ta kim bilmiyorum ama herkes biliyordur. Adam gündüz dahil gece sabaha kadar hız denemesi yapıyor takibe alınmasını istiyorum. Akçaabat'ı seviyrum ve daha fazla yürekler yanmasın diyorum saygı ve sevgilerimle.... ADEM ŞEN /SAMSUN
cravit
22 Temmuz 2009 Çarşamba 21:54
RADAR LAZIM
BENCE AKÇAABATA SABİT RADAR SİSTEMİ KONULMASI GEREKİYOR HATTA SADECE AKÇAABATA DEĞİL TÜM TRABZON'A
CÜNKÜ İNSANLARIMIZ KURAL TANIMIYOR LÜZÜMSÜZ AKILSIZCA HEM KENDİLERİ HEM MAZLUM İNSANLAR.AMA ŞİMDEN SONRA KURSAN NE OLACAK Kİ!ÖLEN ÖLMÜŞ ÇOK GEÇ ŞİMDEN SONRA AKILSIZCA ÖLÜMLER OLMASINNNNNNN!!!!!1
SARAY
21 Temmuz 2009 Salı 22:01
herkes kendine baksın!!1
öncelikle yaşamını kaybedenlere Allahtan rahmet yakınlarına başsağlığı diliyorum.yorum yazan gülizara sesleniyorum haberi doğru dürüst okusun kazayı minübüs yapmadı.bğir taksi minübüse çarptı.önce bir oku sonra yorum yap.benim komşum öldü o kazada bende şöför avukatı değilim.yaptığın çok ayıp ve yanlış.allah belalarını versin yakınları ölsünde görsünler demişsin.allah bela okuyanların belasını versin.seni saygıya davet ediyorum.ve haberi doğru dürüst okumanı istiyorum.çok ayıp ve seviyesizce...önce oku oku oku.
köyden
21 Temmuz 2009 Salı 18:26
acele yok sakinlik dereklidir
kim neye acele ediyor,millette bir kargaşa acele sormayın gitsin yahu. acele olmayalım soğuk serin olalım kurallara uyalım diyorum sağlıklı yıllar diliyorum
Diğer Haberler
  • Akçaabat'ta Feci Kaza 1 Yaralı22 Kasım 2017 Çarşamba 14:59
  • Akçaabat'ta Feci Kaza 1 Yaralı22 Kasım 2017 Çarşamba 14:48
  • Günnar'dan Diş Hekimleri Günü mesajı22 Kasım 2017 Çarşamba 10:51
  • Konferansa Davet21 Kasım 2017 Salı 16:32
  • Kupa M. Selami Yardım'ın21 Kasım 2017 Salı 15:00
  • Akçaabat'ta Korku Dolu Anlar21 Kasım 2017 Salı 14:34
  • 4 Kişi Zehirlendi21 Kasım 2017 Salı 10:02
  • CHP'de KOngre Süreci21 Kasım 2017 Salı 09:44
  • Evinde Ölü Bulundu21 Kasım 2017 Salı 09:06
  • Antibiyotik Anlatıldı20 Kasım 2017 Pazartesi 13:15