• BIST 106.862
  • Altın 145,039
  • Dolar 3,5263
  • Euro 4,1266
  • Trabzon : 27 °C

Akçaabat'ta Kaza; 3 Yaralı

14.04.2009 22:12
Akçaabatta Kaza; 3 Yaralı
Akçaabat’ta meydana gelen trafik kazasında 3 kişi yaralandı.

 

 

Sitemiz muhabirinin aldığı bilgilere göre, Düzköy istikametinden gelip, Akçaabat istikametine gitmekte olan Ali Sertkaya yönetimindeki 31 RH 928 plakalı motosiklet, Kayalar mevkiinde karşı yönden gelen Murat Küçük yönetimindeki 61 KH 454 plakalı kamyonet sürücünün şerit ihlali yapması sonucu kafa kafaya çarpıştı. Kaza sonrası motosiklette bulunan sürücü Ali Sertkaya (29), Eşi Halime (29) ve oğlu Ömer Sertkaya (6) yaralandı.

Yaralılar Akçaabat Devlet Hastanesi’nde yapılan ilk müdahalenin ardından Trabzon’daki çeşitli hastanelerde tedavi altına alındı.

 

Kaza ile ilgili soruşturma başlatıldı.

 

 

 

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
sertkaya ali
20 Nisan 2009 Pazartesi 18:51
insanlık dışı
meraba okuyan herkese kendi yolunda gitmekte olan arkadaşa nasılda şeridini değiştirerek vuruyo bu murat küçük arkadaşımız anlam veremedim olan küçük oğluna eşine ne ali beye oluyor anlam veremiyorum kendisi sağlam nedense allah sabırlık versin
sameteroglu
16 Nisan 2009 Perşembe 20:57
YANLIS ANLAMADIN
EVET MOTORSİKLETTE 3 KİŞİ VARDI.KASKIDA OLMAYABİLİR.FAKAT ADAM KENDİ ŞERİDİNDE SEYİR HALİNDE VE FARLARIDA YANIYOR. KARSIDAN GELEN KAMYONUN O ŞERİTTE NE İŞİ VAR. BAKIN O MOTORSİKLETİN YERİNDE KARSIDAN KARSIYA GECMEK İSTEYEN BİR COCUK VE SİZİN COCUGUNUZ DA OLABİLİRDİ PEKİ O ZMNDA ORADA YAYA GECİDİ YOK OĞLUM KABAHATLİMİ DİYECEKTİNİZ. LÜTFEN EHLİYET BURDA SÖZ KONUSU BİLE OLAMAZ SADECE YASAL BİR BELGEDİR Kİ GÜNÜMÜZ HERKES KOLAYLIKLA EHLİYET ALABİLİYOR..
vara
15 Nisan 2009 Çarşamba 22:41
geçmiş olsun
yanlış anlamadıysam, motosiklette 3 kişi varmış.bunun yanlış birşey olduğunu söylemeye gerek yok mu? özellikle bu motosiklet kullananların trafik kurallarına uymadığına şahit oluyoruz. örneğin:çoğunun ehliyeti dahi yok. kurallara uymak zaten çoğunda yok.koruyucu önlem denen bişe çoğunda yok.site yönetimi bunu yayınlarsa farklı bir şekilde de daha çok memnun oluruz.
kmmbenkmmben
15 Nisan 2009 Çarşamba 20:04
ÇOK ÜZÜLDÜM GEÇMİŞ OLSUN
değerli amca oğlu haberini bu net aracılığı ile öğrendim çok şoke oldum aradım ama bi türlü ulaşamadım yarın oraya gelecekler.sana yakın biri umarım bu yazımı okur ve sana iletirse sevinirim.bu akşam uçak bulursak hemen geleceğiz kıbrıstan çok büyük geçmiş olsun dileklerimizle
Ali ACER
15 Nisan 2009 Çarşamba 18:03
Geçmişolsun
Acı haberi üzülerek öğrendim.Kazada yaralananları Akçaabat devlet hast. den tanıyorum. Arkadaşımın arkadaşı benimde arkadaşım sayılır.onlara Rabbimden şifalar dilerim.
Diğer Haberler
  • Akgün'den 16. Yıl Mesajı14 Ağustos 2017 Pazartesi 17:25