• BIST 103.912
  • Altın 161,198
  • Dolar 3,9233
  • Euro 4,6062
  • Trabzon : 18 °C

Akçaabat'ta Kaza 1 ölü

03.08.2009 15:53
Akçaabatta Kaza 1 ölü
Akçaabat'ta meydan gelen trafik kazasında 1 kişi öldü, 1 çocukta ağır yaralandı.İşte ayrıntılar.

Haber ve Fotograflar:Derviş ALTUNTAŞ/Cemil Bıyıklı

Alınan bilgiye göre, Trabzon’da Giresun istikametine gitmekte olan Şenol Çolak yönetimindeki 61 DN 587 plakalı otomobil sürücünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu yol kenarında park halindeki tırın altına girdi.

Süf

rücü Şenol Çolak olay yerinde hayatını kaybederken araçta bulunan ve henüz ismi öğrenilemeyen bir çocuk ağır şekilde yaralandı. Araç içerisinde sıkışan Hatice Bir (9) isimli çocuk Trabzon Belediyesi’ne ait araçlar yardımıyla sıkıştığı yerden güçlükçe çıkartıldı. Olay yerine gelen 112 ambulansı ile K.T.Ü Farabi Hastanesi’ne kaldırılan  çocuğunun hayati tehlikesinin devam ettiği öğrenildi. Kazada yaşamını yitiren Şenol Çolak'ın Giresun Görele'de bir pastahanede çalıştığı ve malzeme almak için geldiği Trabzon'dan işyerine döndüğü belirtildi.

Kaza ile ilgili soruşturma sürüyor.

 

 

 

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
SONER
04 Ağustos 2009 Salı 20:35
.........
yok aga yok o yolda ister polis ister radar isterse yol kaymak gibi olsun... allah rahmet etsin ama sürücüler az daha yavaş gitseler bu yolda daha iyi olmazmıydı... aşırı hız nelere mal oluyor işte senin ne işin var yol kenarındaki tırla... radarda poliste filan problem yok olacağı vardı oldu.. allah rahmet etsin yerini cennet eylesin cenabı hak...
adanet
03 Ağustos 2009 Pazartesi 22:20
kaza
Nasıl polıs yok radar yok bilmem nee Hepside var adam gibi araba kullanma ondan sonra suc polisde radar da.
Hepsinden onemlisi kendinde arayacaksın suçu.Tabiki çok uzulduk ama böyle degil suc bizde baskada bise demiyorum..Ölene ALLAH dan rahmet yaralıya geçmiş olsun geride kalanada ALLAH sabırlık versin. Çok üzüldük çok... İnşallah bidaha olmaz kaza...
erolmersinlioglu
03 Ağustos 2009 Pazartesi 19:30
cok yazık
butun sorumluları allaha havale ediyorum... akçaabatta 10 gun araba kullandım bır tek trafık polısıne rastlamadım sadece arac cekıyolar baska bır ıse yaradıkları yok takanda yok sallayanda guzelım ınsanları tek tek olduruyorsunuz kazayla ılgılı sorusturma devam edıyormus sonuc olen olur kalansaglar bızımdır
bafpide