• BIST 105.268
  • Altın 162,850
  • Dolar 3,9604
  • Euro 4,6498
  • Trabzon : 9 °C

Akçaabat'ta Hırsızlar Kol Geziyor

09.10.2013 14:17
Akçaabat'ta Hırsızlar Kol Geziyor
Trabzon Merkezi ve yakın ilçelere kurulan MOBESE sistemine yakalanmak istemeyen hırsızlar Akçaabat’ı mesken tuttu

Trabzon Merkezi ve yakın ilçelere kurulan MOBESE sistemine yakalanmak istemeyen hırsızlar Akçaabat’ı mesken tuttu. Son olayda Akçaabat'ta bir büfeden 90 karton sigara çalındı.

İlçemiz bağlı Çolaklı Mahallesi'nde B.Y'ye ait büfe, henüz kimliği belirlenemeyen kişi ya da kişilerce soyuldu.

Çeşitli markalarda yaklaşık 6 bin 300 lira değerinde 90 karton sigaranın çalındığı olaya ilişkin başlatılan soruşturma devam ediyor. 

 

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
hans
10 Ekim 2013 Perşembe 14:08
14:08
bugünkü yetismis insan gücü ve yönetici tayfasiyla bu olaylari yapmak cok zor-....mobese olayi öyle herkesin aklinin erecegi ve cagdas yöntemlerden yararalanalim diyecek kadar akli basinda yönetici ben bu ilcede daha görmedim...öyle bir hale geldikki artik herkes kendini korumak kollamak nefsi müdafa etmek zorunda kaldi...devlet denen nesen buralarda hic yokkk....bu olaylari buraya getiren ve milleti nefsi mudafaya zorlayan bizim yöneten ilcedeki siyasiler bürokratlar ve sivil örgütlerdir...bir gün bu akcaabat da kan gövdeyi getirmeye baslayinca cok gec olacagini devlete bir kez daha söylüyoruzzz buralarinda birileri bir sekilde karismasini ve yönetilemez hale gelmesinimi istiyor....devlet görev basina bu kamera olayini kurun hemen acilen....huzurlu bir yerde yasamak istiyoruz birde bu saatten sonra gelecek secimler icin hickimse bizden sali günleri ve cuma günleri gelip oy istemesin...cünki gelen gideni aratiyorrrrrrrrrrrrrrrrr
akçaabat
10 Ekim 2013 Perşembe 00:43
00:43
yazık değil mi yahu.. şu hale bak.. o esnafın günahı nedir ekmek parasını kazanmaya çalışıyor. akçaabatta hırsızlık aldı başını gidiyor. yıl olacak 2014 hala daha akçaabat gibi kocaman bir ilçede mobese yok. yıllar önce olması gereken hatta öncülük yapması gereken akçaabatımızda bu eksiklik neden giderilemiyor anlamış değilim. bunun sorumlusu kimse bunun hesabını vermeli. vicdanen nasıl rahat ediyorlar anlamak mümkün değil. bu konuda akçaabatta sivil toplum örgütleri gereksiz işlerle uğraşacaklarına bunu gündem yapmaları lazım. sayın muhtarlardan ve derneklerinden de özellikle bu konuya eğilmelerini bekliyorum. bende bu tip olayları çok görüyorum işim gereği ve emin olun akçaabatın suç oranında geçen yıllara göre hiç de iyiye gitmediğini aksine suç oranının arttığını gözlemliyorum. ben adliyede çalışan bir memur olarak değil bunu tıpkı sizler gibi öz ve öz akçaabata aşık, ilçesini seven bir vatandaş olarak talep ediyorum. sayın site yetkilisi gazeteci arkadaşlara bu haberleri daha fazla gündemde tutmalarını ve mobese konusunda kamuoyu baskısı oluşturmalarını talep ediyorum. berkant bey arkadaşım umarım köşesine taşır bunu. her gün önümüze gelen dosyalarda akçaabatın hırsızlık gibi yüz kızartıcı insan karakterine yakışmayan olaylarını gördükçe içim acıyor. daha fazla haber, daha fazla gündem oluşturulması dileklerimle. akçaabatımız için lütfen bunu çok görmeyin. saygılar ve selamlarımla..
Diğer Haberler
  • AK Parti'de Görev Dağılımı10 Ekim 2017 Salı 21:26
  • Çelik İl Yönetimine Geçti03 Ekim 2017 Salı 09:41
  • MHP'de Yeni Dönem29 Eylül 2017 Cuma 18:32
  • Adaylıktan Çekildi22 Eylül 2017 Cuma 12:08
  • Akgün İstifa Etti15 Eylül 2017 Cuma 10:27
  • Vicdanlara ipotek konuldu06 Haziran 2017 Salı 23:27
  • Akgün'den Referandum Teşekkürü17 Nisan 2017 Pazartesi 16:17
  • Sedye İle Oy Sandığına16 Nisan 2017 Pazar 15:33
  • AK Parti Mitinginden Akılda Kalanlar14 Nisan 2017 Cuma 23:12
  • Akçaabat Soylu İle Coştu14 Nisan 2017 Cuma 15:31