• BIST 100.618
  • Altın 141,095
  • Dolar 3,5120
  • Euro 3,9960
  • Trabzon : 24 °C

Akçaabat'ta Görünmez Kaza

07.01.2017 11:56
Akçaabat'ta Görünmez Kaza
Akçaabat'ta Görünmez Kaza

Akçaabat'ta meydana gelen trafik kazasında şans eseri yaralanan olmadı. Akçaabat'tan Trabzon istikametine seyir halinde olan Gücistan plakalı bir TIR, aynı yöne gitmekte olan 61 DR 450 plakalı otomobile çarptı. Çarpmanın etkisiyle yoldan çıkan otomobil, tel örgüleri kırarak park halinde bulunan otomobillere çarptı.

Kazada maddi hasar meydana geldi.

akcaabat-kazaaa.jpg

akcaabatkazaa.jpg

 

Etiketler: ,
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
salih
07 Ocak 2017 Cumartesi 18:55
18:55
bu kazanın arkasından giden ikinci ben idim.sol şeritte giden tır olduğu istikamette taksiye nasıl çarptı ki, ya da kim gördü ki, ya da kamera var mı ki tır çarptı diyoruz. bence tır çarpmadı
Hsn
07 Ocak 2017 Cumartesi 14:51
14:51
Çevre yolunu yapmayanların gözüne girsin o tırlar,,
Suçluyu arayacak yeri iyi bilmek lazımmmm
Hani şehrin batısından doğusuna yapılacak çevre yolu???
Paralar nerdeeee
Halen daa şehirde raylı sistem cart curt konuşuyorlarrrr
Habu siyasiler sanki bizden değil uzaylı gibi düşünüyorlar ,ya ne sıkıyorsunuz çıkın halkın içine basit düşünün sağlıklı düşününnn
Çevre yoluuuuuuuuu için her geçen dakika kaosa gidiyorrrr,,bunu anlamak istemeyenlerrr bizim düşmanımızdırrr,,defolunnn bu şehirdennnn
Karayağız guavera
07 Ocak 2017 Cumartesi 12:15
12:15
Onların bi çoğunu tanıyordun bu haberi böylemi yapmalıydın gün gelecek hesabını vereceksin
Diğer Haberler
  • Bugün Vefat Edenler28 Haziran 2017 Çarşamba 09:05
  • Akçaabatta Bir Kişi Evinde Ölü Bulundu27 Haziran 2017 Salı 18:14
  • Sebatspor Bayramlaştı27 Haziran 2017 Salı 15:36
  • Trabzon’da MHP’ye şok haber...27 Haziran 2017 Salı 10:58
  • Kaybolan Gençten Kötü Haber27 Haziran 2017 Salı 09:26
  • Fiyatı artırdık, peki kaliteyi?26 Haziran 2017 Pazartesi 11:56
  • 21 Yaşında Bir Kişi Denizde Kayboldu25 Haziran 2017 Pazar 17:04
  • Bayram Coşkusu25 Haziran 2017 Pazar 14:40
  • Toplu Bayramlaşma Yapılacak24 Haziran 2017 Cumartesi 13:44
  • Bayram namazı ne zaman, saat kaçta?24 Haziran 2017 Cumartesi 13:33