• BIST 104.549
  • Altın 163,825
  • Dolar 3,9486
  • Euro 4,6857
  • Trabzon : 9 °C

Akçaabat'ta Araç Uçuruma Yuvarlandı

17.02.2014 15:31
Akçaabat'ta 14 yaşındaki çocuğun kullandığı otomobil kaldırımda yürüyen bir kişiye de çarparak şarampole yuvarlandı.
Akçaabat'ta Araç Uçuruma Yuvarlandı

Trabzon’un Akçaabat ilçesinde 14 yaşındaki çocuğun kullandığı otomobil kaldırımda yürüyen bir kişiye de çarparak şarampole yuvarlandı.

İlçenin Yıldızlı Beldesi TOKİ Konutları yanında 14 yaşındaki A. O. Y’nin kullandığı 61 EN 622 plakalı otomobil, sürücünün direksiyon hakimiyetiniki kaybetmesi sonucu yaklaşık 150 metrelik uçuruma yuvarlandı. Olay anında kaldırımda yürüyen Rahime Yılmaz (47) isimli bayana da çarparak sürükleyen otomobil hurdaya döndü. Yaralılar olay yerine gelen Trabzon 112 Acil Sağlık ve Trabzon belediyesi itfaiye ekipleri ve vatandaşların yardımıyla güçlükle olay yerinden çıkartıldı.

Olaya tepki gösteren Yıldızlı TOKİ Konutları Yardımlaşma Derneği Başkanı Ömer Genç, yol kenarına bariyer yapılmamasına tepki gösterdi. Genç “Burada vahim bir kaza yaşandı. Çok basit çözülebilecek bir konu. Yapılması gereken tek bir şey var, buraya korkuluk yapılması lazım. Buraya korkuluk yapmak bu kadar mı zor” şeklinde konuştu.

videogaleri-001.gif

 

fotogaleri.gif

 

Kaynak: Haber Kaynağı
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
Mağdur
15 Temmuz 2017 Cumartesi 14:44
14:44
Yaşattığını yaşamadan ölme ! Aradan 3 yıl geçmesine rağmen hala aynı acıyı yaşadım izlerken bazen haklı olmakta hiç bi ise yaramıyor kaldırım da yürürken bu kadın bu hale geliyorsa gerisini siz düşünün Allah ıslah etsin !
Çarşıbaşılı
18 Şubat 2014 Salı 20:41
20:41
27 Şubat 2013'te aynı yerde Derecik sakinlerinden Sami SÜER ve eşi araçlarıyla kaza yapmış ve ikisi de hayatlarını kaybetmişti. Bu kazanın olduğu yerde her ne kadar önlem alınmamış da olsa, 14 yaşındaki çocuğa araba teslim eden, buna göz yuman, görüp şikayet etmeyen, tanık olup müdahale etmeyen, trafik ve insan haklarını hiçe sayan zihniyetler devam ettiği sürece bu ve buna benzer kazalar niye görmeyelim ki... Bundan herkes nasibini alsın artık...
Akcaabatli
18 Şubat 2014 Salı 12:51
12:51
Bu sürüs tarzina ragmen inanin Türkiyede cok az kaza oluyor.Altindaki tofas araciyla mercedesle yarismaya kalkan sürücülerimiz var,üstgecitten deilde altindan gecen, uyardigim halde laf yedigim yayalarimiz var,egitimsizlik diz boyu vurdum duymazlik almis yürümüs ,denetleme eksikligi onuda gecmis.Anlamadigim seyde bu Tofas lara motifiye adi altinda yapilan eziyet ,o ne kardesim araba yere degiy gitme gitmez bu sekilde nasil tüvden gecer bunlar, hicmi trafik denetlemiyor, meydana gelen kazalarda sürücülerin yani sira bu araclari piyasaya sürenlerinde ,kara yollarinin eksik isaretlendirme hatalarininda trafik birimlerininde payi var .Herkes görevini dogru yerine getirse bu kadar evladimiz kazalarda ölmezdi.Yazik günahtir
nicksiz
17 Şubat 2014 Pazartesi 20:16
20:16
Yol kenarına bariyermiş. Tamam yol kenarlarına bariyer yapılsın da 14 yaşındaki çocuğun ne işi var direksiyonda. Burada söz konusu olan insan canı. Adli makamların derhal bu işi incelemesi lazım. Benim de kardeşim vs. yürüyor o sokaklarda, ya benim kardeşime çarpsaydı ? ya sizin kardeşinize, çocuğunuza çarpsaydı ?
dost
17 Şubat 2014 Pazartesi 19:15
19:15