• BIST 105.164
  • Altın 162,867
  • Dolar 3,9214
  • Euro 4,6462
  • Trabzon : 6 °C

Akçaabat'a Ateş Düştü

06.09.2012 12:25
Akçaabata Ateş Düştü
Afyonkarahisar'da dün akşam meydana gelen mühimmat deposu patlamasında Akçaabatlı bir Askerimiz Şehit Oldu.

Patlamanın olduğu kışlada vatani görevini yapan Erlerden biri Akçaabat Osmanbaba mahallesinden olan, Trabzonspor eski genel Sekreteri Zekai Fırat Dülger'in oğlu Onur Fırat Dülger vatani görevini yapmış olduğu 500. İstihkam Ana Komutanlığındaki patlamada şehit oldu.

zekai-onur-firat.jpg

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
sabeş
08 Eylül 2012 Cumartesi 20:17
...
ölene allah cc tan rahmet ve mağfiret dileklerimle, ailesine başsağlığı dilerim.
kudret
06 Eylül 2012 Perşembe 16:18
tüm şehitlerimizin ruhu şadolsun..
.
Akmak ile tükenmez şehidin kanı
değirmen döndürür kanı Mehmedin
Dostunu düşmanını iyice tanı
cehennem söndürür kanı Mehmedin
.
Mubarek alınlar çelik dimağlar
Hamzalar Aliler yaramı bağlar
ses verir sesime, toz olur dağlar
Ölümü öldürür kanı Mehmedin
.
Şehidin vucudu al kan ! olunca
Feryat eder yerlerdeki karınca
Kudret'im birgün devran dönünce
alemler böldürür kanı Mehmedin..
cavit elektronık