• BIST 117.522
  • Altın 161,931
  • Dolar 3,7875
  • Euro 4,6596
  • Trabzon : 11 °C

Akçaabat İnönü Caddesi'nde Son Durum Ne?

07.01.2014 22:35
Akçaabat İnönü Caddesi'nde Son Durum Ne? Akçaabat Belediye Başkanı Şefik Türkmen anlattı.
Akçaabat İnönü Caddesi'nde Son Durum Ne?

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
Mehmet Öztürk
09 Ocak 2014 Perşembe 00:14
00:14
Bu caddeyi yapan kişi şu an köy köy dolaşıp başkan adayına oy istiyor. Gelirselae yapacakları iş ortada. 20 günlük işi 3 ayda bitiremediler. Yaptıkları işi yeniden yapmak lazım. yamuk yumuk taşlar. yazık verilen paralara
ecrin
08 Ocak 2014 Çarşamba 14:57
14:57
sayın başkanım doğru diyosun yol güzel oldu parkeler batık cıcık bunumu met ediyosunuz aama sizin meşhur lafınız vardır bunlar köylü onları gidin kandirin diye esnaf malını koyamıcak doğru ama diğer caddelerde komasın ayrımcılık yok
İl dışından
08 Ocak 2014 Çarşamba 07:31
07:31
Sayın başkanım çok güzel bir hizmet daha yaptınız ALLAH Razı olsun
kadi sivil
08 Ocak 2014 Çarşamba 00:30
00:30
Konumuz sadece esnafin iynesi veyatta adliyede bagamsiz aday olma konusu deyil,daha cok
Konumuz birlikte, beraber akcaabat da daha dogrusu trabzon ilindeki tüm ilcelerde verilen
Kararlarin ortak olmasi gerektini düsünüyorum,sadece kendi cikarlari icin hareket,insa edilmesi
Konuzu beni bir akcaabatli olarak cok üzüyor.
Ben sefik türkmen baskani burda yaptirdigi insa dan cok menunum ve gec ama dogru bir karar verdini düsünüyorum.
Annamiyan arkadaslara. dogalgazin akcaabata gelmesini bi düsünmelerini rica ediyorum.
Gelmesimi gelmemesimi daha iyi, ortasini bulun?Ve öfkeyle kalkan dahima zararli oturur.
İlgili Haberler
Diğer Haberler
  • Vatandaşın Sahibi Yok22 Şubat 2018 Perşembe 10:27