• BIST 107.303
  • Altın 152,979
  • Dolar 3,7134
  • Euro 4,3645
  • Trabzon : 18 °C

AK Parti'den Seçim Startı

09.09.2012 15:05
AK Partiden Seçim Startı
AK Parti Akçaabat İlçe Teşkilatı Yaklaşık 1 Yıl Sonra Yapılacak Olan Yerel Seçimler İçin Çalışmalara Başladı.

Adalet ve Kalkınma Parti'si Akçaabat İlçe Teşkilatı, öne alınan yerel seçimlerin çalışmalarına basın mensuplarıyla yaptığı kahvaltı ile başladı.

Akçaabat Saray Restaurant'ta gerçekleşen kahvaltılı toplantıya yönetim kurulu üyeleri ve Akçaabat'ta görev yapan basın mensupları katıldı.

ak-parti-toplanti.jpg

 

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
TIBI
16 Eylül 2012 Pazar 11:40
Bu Akcaabat in Sahibleri kimlerdir ??
Bana birisi bu ilcenin sahibleri kimlerdir ,söylesin...Kimler,sahilden asagiya sirtini siyasete dayamis köftecilermi,3-4 tane demir beton isi yapan sahislarmi,yada bir iki tane görünmez gücmü???-Bakin bu ilce skandallar ilcesi olmus ve ilcede en büyük skandal AKP nin secim zamani adam gibi birini ilcenin karsisina cikaramamis olmasidir,AKP ilceyi nasil alirim in hesabi disinda hic bir hesap yapmamistir.Ya sehre bakin orasida ayni,sehirden kimse cikmadi adayi Ankaradan gönderdiler.Bu ilcede kim ve hangi parti baskanligi alirsa alsin sehri sahipleri kesinlikle degismemektedir,bunun cevabini size hemen vereyim,ilcenin bir türlü kendisini asamamasi ve kendisini yeniliyememesi en kisa ve net cevaptir.Bundan sonrada böyle olacagina kesindir .slm
samet seis
15 Eylül 2012 Cumartesi 02:31
şefik bey hasretlik almaya başla istersan
cünkü son günlerin zaman cok cabuk geciyo
TRABZONSPOR
10 Eylül 2012 Pazartesi 21:00
Aday kim gene Türkmen mi? :)
Akp 'nin adayı yine Türkmen olmaz umarım.Gerçek şu ki Akçaabat halkı Türkmen'i beğenmiyor,istemiyor.Yıllardır başkanlık yapmakta ama başkan olduğu ilk yıllarda Akçaabat'la aynı ayarda olan ilçeler şimdi almış başını gitmişken Akçaabat ise yerinde saydı.Türkmen'i o makamda destekleyen kesim Akçaabat esnafı.Belediyenin esnaflar üzerinde hiçbir denetim uygulamaması ve ceza kesmemesi bunun örneğidir.İnşallah esnaflar lobisinin değil de halkın istediği birisi başkan adayı gösterilir ve seçilir.Akçaabat'ın sahibi esnaf değil Akçaabatlıdır...
zeyd çölmekci
10 Eylül 2012 Pazartesi 18:54
rüzgar gülü
şefik türkmen yıllardır belediye başkanlğı yapıyor şimdiye kadar akçaabat halkı bedava elektirik kullana bilirdi rüzgar gülünü yapsınlar al sana bedava elektirik
musaoğlu
10 Eylül 2012 Pazartesi 13:36
20 yıl yeter artık
şefik türkmenin isminin belediye başkan adayı geçmesi bile yanlış, yeter artık akçaabatta başka adammı yok. analar ne adaylar doğurmuş, millet gündeme getiripte akçaabata yazık etmesin. şefik beyde ne heyecan kalmış nede vizyon. akparti iyi arayış yapsın lütfen.
Diğer Haberler
  • Bu Görüntüler Yakışmıyor20 Ekim 2017 Cuma 12:00