• BIST 104.539
  • Altın 163,884
  • Dolar 3,9376
  • Euro 4,6999
  • Trabzon : 10 °C

Ak Parti'den Cevap Geldi

14.11.2008 20:03
Ak Partiden Cevap Geldi
Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) Akçaabat İlçe Başkanı Mustafa Nadir'in Ak Partiye yönelik yaptığı açıklamalara cevap Ak Parti İlçe Başkanı Osman Çavuş'tan geldi.

Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) Akçaabat İlçe Başkanı Mustafa Nadir'in Ak Partiye yönelik yaptığı açıklamalara cevap Ak Parti İlçe Başkanı Osman Çavuş'tan geldi.

İşte Ak Partiden Osman Çavuş İmzasıyla yayınlana açıklama.

CHP Akçaabat İlçe Başkanı’nın açıklamaları provokatif, kışkırtıcı açıklamalardır. Kendisine “Sayın Başkan, yanlış yapıyorsunuz; ölçüsüz açıklamalarda bulunuyorsunuz” deme samimiyeti ise aramızda yoktur. Ölçüsüzlüğüyle tam bir Cumhuriyet Halk Partisi tarzı sergilemektedir.

  Cumhuriyet rejimi, halk iradesine dayalı çoğulculuk sistemidir. Demokrasi, halkın kendi kendisini idare etmesidir. Cumhuriyet ve demokrasi savunucuları neden ihtilal çağrısı, ihtilal tellallığı yaparlar? Gerçek cumhuriyetçiyseniz, gerçek demokratsanız aslanlar gibi halk iradesini savunun, anti demokratik güçlerin karşısında durun. Onlarla işbirliği yapmayın, Ergenekon’un avukatlığına soyunmayın.

  Hani, CHP’nin Susurluk hassasiyeti? Hani, gecenin belli bir saatinde lambaları yakıp söndürme eylemleriniz? Neden bu eylemlerinizi Ergenekon için de yapmıyorsunuz? Yapamazsınız, çünkü avukatlığına soyunduğunuz güçlerle ortak yanlarınız çok, ortak söylemleriniz hayli fazla. Bu hareketlerinizden yola çıkarak size nasıl cumhuriyet dostu (halk iradesinin savunucuları) diyelim ki?

  “Sabrımızı taşırmayın” ifadenizi çok manidar buluyorum. Tehdit kokan bir ifadedir. DTP’liler de, PKK’lılar da Başbakanımıza aynı ifadeyi kullanmışlardır. Sabrınız taşınca ne yapacaksınız, onu da açıklasanız? Bu kabadayıvari konuşmalarınızla bu millet sizin ne denli halktan kopuk bir parti olduğunuzu bir kez daha anlamıştır. 

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
akcaabtli
18 Kasım 2008 Salı 23:36
sizin
beyler sizin tuzunuz kuru millet aclik sinirinda.bir tarafta keyif catanlar bir tarafta evine bir ekmek almayn issiz vatandas.chp yi kotuleyip duruyorsunuz. siz ikadar temizzinizki.sormayin gitsin allah sizi isla etsin göruyoruz akp nin yaptigi icraatlari.merak etmeyin eger akcaabatli uyanmissa sizi sandiga gömecek tir.
o.kamber
17 Kasım 2008 Pazartesi 13:30
çamur at izi kalsIn
"KEDİ UZANAMADIĞI ETE MUNDAR DERMİŞ"
Allah aşkına bu ana muhalefet ne zaman kendi işini yapacak..... memlekette hangi taşın altını kaldırsan bunlar çıkıyo....
bırakın işgüzarlığı azıc ık siyaset yapında memleketin geleceği için çalışan insanlara bu şekilde çamur atmak size yakışmaz
Sn Osman CAVUŞ güzel cevap vermiş eee bu kadar belden aşağı vurulursa verilecek cevapta bundan başka olmaz Saygılarımla
ALİ YAŞAR ZURNACI .
16 Kasım 2008 Pazar 13:23
OSMAN ÇAVUŞ BEY'İN HAKLILIĞI . .
AK PARTİ İLÇE BAŞKANI OSMAN ÇAVUŞ BEYEFENDİNİN AÇIKLAMALARI TAMAMEN HAKLI,İSABETLİ OLANIDIR. BAK ARKADAŞ ŞUNU TECRÜBEMLE DERİMKİİ;CHPNİN CHPLİNİN AYAKLARININ DEĞDİĞİ YERDE OT BİTMEZ OT..chp her daima darpelerden ihtilalden medet ummuştur niye toplumdan,milletden kopukturlar vee milletin içinde olucak yüzleri yoktur..bakın ergenekonun gerekse susurluğun hep milliyetçi veya mafazakar kısmı sorgulanmış vs. amma en önemli kısmı sol ergenekon ve susurluk elemanları içeri alınmalı sorgulanmalıdır hak,adalet böyle tecelli eder!!..chpyi önümüzdeki mart da tümden sandığa gömersek,chpyi hatırlatan herşeyle sandığa gömersek ülkemiz yurdumuz rahaat bir nefes alır diye İDDİA EDİYORUM İDDİAMDADA SAMİMİYİM KARDEŞİM. haaa aklıma geldi onuda söyleyeyim ben yorum yaparken kendi ismimle yorum yaparım.olduğum gibiyimdir. çoğu kişi sahte,müstear isimle katılır kiii son derece iğrenç çirkin bulurum.... bakın bu konuyle ilgili kur'an da ayet de" onlar sizinle ancak kale gerisinden sataşırlar"" evet ne müthiş ayet..laf atarak,psikolojik harp ederek mücadele ederler der ayette....yine ayette "ONLAR SİZE LAF ATTIKLARINDA MÜ'MİNLER SELAM DER GEÇERLER" der ayette. bunlarla ancak böyle mücadele edilir.. HAK TEALA BİLİR VELAKİN 28 MART DA AK PARTİ BELEDİYELERİN ÇOĞUNU ALACAĞINI UMUYORUM HEM DE ÖNCELİKLE KIYMETLİ BAŞBAKANIMIZIN İŞARET ETTİĞİ İLLERİ ALARAK..SELAMLAR HÖRMETLER AKÇAABAT İLÇEYE, HAK TELAYA EMANET OLUN not:yorum ekleyenlenler sahte isim kullanmasın,en herifcesi böyledir!..
ali yaşar su
15 Kasım 2008 Cumartesi 15:30
nasihat
hepiniz de bırakın halkın sırtından gösteriş için şahsi menfaatleriniz için böyle birbirinize atıf yapmayı.böyle yapmanızın amacı ne ki yoksa.oy oy oy başka bişey değil.(..........).
Diğer Haberler
  • AK Parti'de Görev Dağılımı10 Ekim 2017 Salı 21:26