• BIST 107.202
  • Altın 145,589
  • Dolar 3,5161
  • Euro 4,1312
  • Trabzon : 27 °C

Ak Parti'de Öztürk Garantiledi

29.01.2012 17:32
Ak Partide Öztürk Garantiledi
Adalet Ve Kalkınma Partisi'nde Ahmet Ziya Öztürk 228 Oyla Başkan Seçildi

 

Adalet ve Kalkınma Partisi (AK Parti) Akçaabat İlçe Teşkilatının 4. Olağan Genel Kurulu Gerçekleştirildi. Çift listeyle gidilen seçimde başkanlığa Ahmet Ziya Öztürk seçildi.

 

Akçaabat Saray Restauran Düğün Salonu'nda gerçekleşen kongreye, AK Parti Trabzon Milletvekilleri Safiye Seymenoğlu ve Aydın Bıyıklıoğlu, Trabzon Belediye başkanı Orhan Fevzi Gümrükçüoğlu, Akçaabat Belediye Başkanı Şefik Türkmen, İl Başkanı Adnan Günnar, Trabzon eski Milletvekili Mustafa Cumur, delegeler ve partililer katıldı.

Yapılan siyasi konuşmalar ardından çift listeyle seçime gidildi.

ak-parti-akcaabat1.jpg

ak-parti-akcaabat3-akcaabat.jpg

353 oyun kullanıldığı genel kurulda 228 oy alan Ahmet Ziya Öztürk AK Parti Akçaabat İlçe Başkanlığı’na seçildi. Diğer aday Erkut Küçük ise 124 oyda kaldı. 1 Oy ise geçersiz sayıldı.

Öztürk'ün Listesi

Sedat Akgün, Temel Taflan, Erhan Nadir, Sabri Kahramanoğlu, Aydın Birincioğlu, Haydar Kara, Yılmaz Topal, Ayşema Kara, Mehmet Tonbul, Ayfettin İncehasan, Meryem Baytar, Yaşar Gedikli, Ali Kemal Yavruoğlu, Selahattin Karabulut, Mahmut Cihan, Muhammet Bayraktar, Halit Öztürk, Hakkı Ekici Hayrettin Eroğlu, Zeki Kahraman, Ahmet Öztürk, Şenol Pehlivan Beytullah Ertem, Hasan Ali Çanakçı, Murat Çakır, Harun Kazaz, Ahmet Dertli, Erdal Akgün, Faruk Başaran.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
ahmetsaid
30 Ocak 2012 Pazartesi 14:58
Aydın Bıyıklıoğluna ve yeni yönetime Devamı..
Yiğidi vurup hakkını yememek lazım. Hem Mustafa Cumur, hem Osman Çavuş ve yönetimi Akçaabat'a güzel hizmetler yapmıştır. Eksiklikler yok mu var. Ama genele bakılacak olursa başarılı oldukları görülür.
ahmetsaid
30 Ocak 2012 Pazartesi 14:56
Aydın Bıyıklıoğluna ve yeni yönetime...
Sayın Bıyıklıoğlu dünkü kongrede demeç veriyor. Ben siyasete girmeyi istemedim. Soruyorum siz kimi temsil ediyorsunuz. Kimin adına siyasettesiniz. Neden Akçaabat'ın sorunlarıyla ilgilenmiyorsunuz? Madem Akçaabat'ın sorunlarıyla ilgilenmeyecektiniz niye siyasete girdiniz. Açıkcası Mustafa Cumur'u Akçaabat arıyor, arayacakta. Yeni yönetime başarılar dilerim. Ama ilk sınavlarında başarılı olamadılar. İl başkanının ve milletvekilinin baskısına göğüs geremediler beraber siyaset yaptıkları arkadaşlarını ilk fırsatta bıraktılar. Bozalinin söylediği gibi siyasette vefa yok. Ama Akçaabatta yaşan biri olarak 10 yılda hastane hariç hiç bir şey yapılmadığına katılmıyorum. 12 tane okul, köy yolları, Yıldızlı, Sarıtaş Toki Şinik Osb... vb. yatırımlar.
sabeş
30 Ocak 2012 Pazartesi 11:36
başarılar ve sabır
yeni yönetime başarılar ve kazanan ve kaybedenler olaylara sabırla bakmak gerekir.nasıl geçmiş dönemlerde demokrasi varsa şimdi de olacaktır.2 (iki) liste belki daha hayırlı olmuştur.daha bir canlı-azimli çalışılacaktır inşaallah
cavit elektronık
30 Ocak 2012 Pazartesi 09:09
DEMOKRASİ
HAYIRLI OLSUN.....KAZANAN KARDEŞİMİZE.....ÇİFT LİSTENİN ADINADA ŞİMDİ DEMOKRASİ KOYARSINIZ EY AHALİ...SAYGILAR CAVİT ŞİRNNNN..en enömlisi son noktayı iyi koymaktır derlerrr büyüklerimiz amaaaaaaaaa...malisef????????????
Ali BOZALİ
30 Ocak 2012 Pazartesi 08:45
2001'den 2012'ye devam
Birileri sırtınıza basar yükselir. Akçaabat’a yapılan hizmetler öve öve bitirilemedi. Allah’tan bir hastane yapıldı… Sorarım size tam 10 yılı aşkın zamandır Akçaabat’ın Adliye sorunu olduğu haykırılıyor. Adliyemiz kapatılıp Trabzon Adliyesiyle birleştirilmek isteniyor, senaryolar uygulamaya koyuldu, siz uyuyun sallayan siyasetçilerimiz. Ey halkım haberiniz olsun, 1-2 yıl sonra adliye hizmetinden faydalanmak için Yomra’ya gideceksiniz. Kapanan adliyenin hesabını nasıl vereceksiniz hizmet aşkıyla yanan sayın siyasetçilerimiz. Hizmet nasıl görmek istiyorsanız, Hopa Adliye Sarayına, Çayeli Adliye Sarayına, Pazar Adliye Sarayına bir zahmet gidin bakın... Ve sonra bizim Adliye Kulübesine gelin... Memurlar ne şartlarda hizmet vermeye çalışıyorlar.
Diğer Haberler
  • Sivil toplum ‘evet’ dedi05 Nisan 2017 Çarşamba 14:18