• BIST 115.147
  • Altın 163,214
  • Dolar 3,8058
  • Euro 4,6547
  • Trabzon : 6 °C

Ak Parti'de Neler Oluyor

14.02.2009 21:30
Ak Partide Neler Oluyor
Ak Parti'den bir istifa haberi daha geldi.

Adalet ve Kalkınma Partisi Akçaabat İlçe Teşkilatı Yönetim Kurulu bir fire daha verdi. Partinin kuruluşundan bu yana Yönetim Kurulu’nda görev yapan ve aynı süre zarfından Halkla İlişkiler Başkanlığı’nı da yürüten Abdurrahman Karabacak, partideki tüm görevlerinden istifa etti.

AK Parti’nin Akçaabat’taki kurucularından da biri olan Abdurrahman Karabacak, AK Parti İlçe Teşkilâtı’na gönderdiği istifa dilekçesinde istifa nedeni olarak “son dönemde yapılan kirli siyaset”i gerekçe olarak gösterdi.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
LAZUT
16 Şubat 2009 Pazartesi 20:55
osman çavuş
değerli akçaabatlılar osman çavuş bence arkadaşlarını burada yarı yolda bırakarak menfaat doğrultusunda hareket etmiştir.akçaabatta ak partiyi bitirdiler.şefik bey bu sezon kaybedecek
LAZUT
16 Şubat 2009 Pazartesi 18:41
AKÇAABAT LILAR GÖRÜN GERÇEĞİ
Akçaabat çok küçük bir ilçe..sayın karabacak ve istifa eden diğer arkadaşları akçaabatın en sevilen insanları arasında ve adım gibi eminimki bu partiye hiçbir menfaat ve çıkar gözetmeksizin hizmet vermişlerdir.ama gördüğüm kadarıyla yarı yolda cephedeki çıkar amaçı güden insanlar tarafından satılmışlardır..bu insanlar için önemli olan dostluk güzellik şeref ve hizmettir.pisliğin olduğu yerde kalmayıp çıkar amacı güden insanlara destek olmayarak istifa eden bu arkadaşların yanındayızz.
BARIŞ
16 Şubat 2009 Pazartesi 14:48
MECLIS UYESI OLAMAYINCA ISTIFAAA
SAYIN KARABACAK MECLIS UYESI GOSTERILSEYDI ISTIFA EDERMIYDI....BIDE BAKIYORUM MHP LI YORUMCULARIN HEPSI TEBRIK EDIYORLAR...SEVINENLERE DERS OLSUN ...SAYGILAR
bertug
16 Şubat 2009 Pazartesi 10:25
OLMAYINCA İSTİFAA..AAAH AH..
MECLİS ÜYESİ OLAMAMAYINCA KAÇIN BAKALIM..AH MENFAAT AHH.ALİ KALAYCI AYNI SEN AYNI,BUMU ONURLU DAVRANIŞ..
cavit elektronık
16 Şubat 2009 Pazartesi 09:09
yeterrrrrrrr?????????
KİRLİ SİYASET İSTEMİYORUZZZZZ....ALOOO AKÇAABAT GEL KENDİNEEEE....SAYIN VEKİLLER SAYIN BAKANLAR ARTIK BU İŞE DUR DİYELİMMMMM OLMAZMIII....DEĞERLİ İNSANLAR DEĞER VERİLDİĞİ YERDE OLACAKTIR BUNUDA UNUTMAYALIMMMMM...SAYGILARRRRRRR
Diğer Haberler
  • Çelik'ten Farklı Açıklamalar29 Kasım 2017 Çarşamba 13:13