• BIST 105.026
  • Altın 162,753
  • Dolar 3,9187
  • Euro 4,6430
  • Trabzon : 5 °C

AK Parti'de İlçe Başkanı Belli Oldu

12.01.2012 22:33
AK Parti'de İlçe Başkan Adayını Genel Merkez Belirledi. İşte O İsim...
AK Partide İlçe Başkanı Belli Oldu

 

Adalet ve Kalkınma Partisi (AK Parti) Akçaabat İlçe Başkanlığı için parti Genel Merkezi'ne çağırılan isimler arasında başkan adayı üzerinde karar kılındı. Bu isim mevcut yönetimde de görev yapan Ahmet Ziya Öztürk. 

Ahmet Ziya Öztürk'ün adaylığı yarın parti binasında düzenlenecek bir basın toplantısı ile açıklanacağı öğrenildi.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
sabeş
19 Ocak 2012 Perşembe 11:58
evet; şans mı? tevafuk mu?
akçaabata, akçaabatlılara, partili-partisizlere, kendisi hakkında hayırlı olur inşaallah...eğrilmeden, bükülmeden yoluna devam edecektir.birilerinin başkanı değil başkan gibi başkan olacağına kanaatim tam, yanıltmaz bizi.dahası var.....
savas-agan
13 Ocak 2012 Cuma 14:04
tam isabet...
akçaabat için büyük bir şans olduğu düşüncesindeyim.osman bey kadar katkı sağlayacak,başka biri olmazdı herhalde. akçaabat kazançlı çıkacaktır bu seçimden. teşekkürler merkez,allahım hayırlı eylesin ahmet başkanım....
savaş
horozali