• BIST 105.026
  • Altın 162,782
  • Dolar 3,9187
  • Euro 4,6430
  • Trabzon : 5 °C

AK Parti Anket Sonuçlarını Açıklıyoruz.

01.10.2013 15:52
AK Parti Anket Sonuçlarını Açıklıyoruz.
Anketimize oy verme süresi sona ermiştir. Yapılan Anket sonuçları aşağıya çıkartılmıştır.

AK Parti Akçaabat Belediye Başkan Adaylığı için başladığımız anket sona ermiştir. 16.09.2013'de başlayan ankete 21 bin 534 oy kullanılmıştır. 

Anket sonuçlarını aşağıda bulabilirsiniz.

 

akcaabat-anket.jpg

 

 

ŞEFİK TÜRKMEN2561
CEVAT BİRİNCİ3183
ZEKİ KOÇ576
MUHAMMET ALTINEL2320
MUSA BULUT2944
ADNAN CEVHER518
MUSTAFA UZUN433
AHMET GÜNER2052
MEHMET BAŞ788
ERHAN NADİR636
OSMAN PARLAYAN764
MURAT ÜÇÜNCÜ58
SEBAHATTİN YAZICI938
OSMAN KARAÇUKUR2341
HİÇBİRİ1422


Toplam:21534

Etiketler: , ,
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
Akçaabatlı
08 Ekim 2013 Salı 00:43
Başkan
Şefik Türkmen hem deneyimiyle hem de mesleği icabı bu işin ehlidir. Kültürel faaliyet olarak Osmanlının kuruluş yıl dönümünde pilav dağıtan Trabzon belediyesi, senede 1-2 kitap basan Akçaabatı, örnek alsın. Hülasa işin ehli Şefik Türkmen başkan olmazsa Akçaabat'a yazık olur.
esnaf
04 Ekim 2013 Cuma 12:28
12:28
sefik turkmene oy verenler sadece esnaflar. hani su kaldırımı işgal edip vatandaşa yürümeye yer bırakmayanlar. belediye esnafa hiçbir şey diyemediği için sefik turkmenden oldukça memnunlar zaten
hasan
03 Ekim 2013 Perşembe 14:03
14:03
demekki bunlarin hicbirinden belediye baskani olmaz.....herkes kendi köylüsüne oy vermis belliiki..yoksa böyle bir dagilim ben istatistik uzmaniyim hic görmedim....böyle bir matematik yok........ilce darmadaginik.........burasi köy olmaya devam edecek ...ha gerci beyük sehür oluyoruz belki arada bir iki hizmet ediyoruz diye sahillere yatirim deyip birseyler yaparlar....yani peskes cekmeye devam ederler malimiz olan sahillerimizi.............heygidi pulathane heyyy sen ölmüssünde aglayanin yokkkk.-
kaldırımdayürüyemeyenyaya
03 Ekim 2013 Perşembe 02:03
02:03
şefik türkmene o kadar oyu kaldırımı işfal eden esnaflar verdi
SOSYAL
02 Ekim 2013 Çarşamba 08:38
08:38
İlk başlangıç da çalışmanız gizli gidiyordu sonra açıkladınız ve açıkladıktan sonra ankete devam ettiniz aldığınız eleştirilerden sonra tekrar gizliye çevirdiniz, bir kişi oy vermesi gerekirken birkaç gün birden fazla istediğimiz kadar oy vere bildik. SİZ ÖNCE TÜRKİYE DE ANKET YAPAN 4 BÜYÜK ANKET ŞİRKETİNDEN ANKET NASIL YAPILIR ÖĞRENİRSENİZ YAPMIŞ OLDUĞUNUZ ANKET SONUÇLARI SAĞLIKLI VE İNANDIRICI OLUR.
Diğer Haberler
  • AK Parti'de Görev Dağılımı10 Ekim 2017 Salı 21:26