• BIST 117.235
  • Altın 162,700
  • Dolar 3,7857
  • Euro 4,6363
  • Trabzon : 15 °C

Ağanoğlu Başkan Oldu

02.08.2009 13:50
Akçaabat Sebatspor'da başkanlığa Kaşif Töre Ağanoğlu getirildi.
Ağanoğlu Başkan Oldu

TFF 2. Lig 3 Grup takımlarındankurulda başkanlığa Kaşif Töre  Ağanoğlu getirildi.

Kulüp tesislerinde gerçekleşen ve tek liste halinde gidilen Olağanüstü Genel Kurulda oy kullanan 70 delegenin oyunu alarak başkanlığa getirilen Ağanoğlu, kongerede yaptığı konuşmada “Akçaabat Sebatspor’a başkan olmamada herhangi bir beklentim yoktur. Bazı dostlarım aradı ve başkan olmamı istedi. Bende bütün işlerimi bırakarak Akçaabat Sebatspora hizmet etmeye geldim. Bu göreve gelirken yanımda torba ile para getirmedim. Benim kadar bütün Sebatsporlular ellerini taşın altına koymalarını bekliyorum. Ben Başkan olmuşsam tüm Sebatlılar en az benim kadar sorumludur, benim kadar elini taşın altına sokacaktır” dedi.

 

Ağanoğlu, mesleki hayatında hiçbir davayı yarım bırakmadığını ve aldığı bu görevi de yarım bırakmayacağını belirtti.

 

 

Kaşif Töre  Aganoğlu’nun listesinde şu isimler yeraldı; Muammer Ertuğrul, Fikret Kırali, Abdullah Ertem, Murat Demirtaş, Gökhan Şafak, İsmet Yılmaz, Osman Zeki Alşan, Yücel Yeter, Abdurrahman Kudal, Fevzi Bektaş, Metin Güneysu, Kemal Sivrikaya, Necati Başaran

Mustafa Aydın, Ahmet Ziya Atasoy, Kaya yemişj, Oktay Sevim, Haydar Özlü, Ergun Özbayrak.

 

Haber ve Fotoğraflar:Derviş ALTUNTAŞ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
oefiso
13 Ağustos 2009 Perşembe 09:40
sebat
ben sebatlıyım ,akçaabat'ı seviyorum.sakın bölgesel milliyetçilik yapıyorum sanmayın.of sporun da, arsin veya araklı sporun da başarılı olmasını istiyorum.benim için onlarda bir değer.
ömer alış' a gelince;
bir sohbet de Ömer abim bana hayırlı olması için de
yaz dedi . bende yazdım.

AYNEN TEKRAR YAYINLIYORUM !

"Kaşif abimize ve yönetimine hayırlı olsun.
İşleri zorda olsa bizler yardımcı olacağız.
en azında bir kombine alarak veya üye aidatlarımızı yatırarak , fazla üye yaptırarak.
Kendisini kutluyor .
başarılar diliyorum.
ömer alış"
ahmet kumaş
03 Ağustos 2009 Pazartesi 15:57
HAYIRILI OLSUN
Yeni seçilen yönetim kuruluna başarılar dilerim Sebatımıza güzel yerlere getireceklerine inanıyorum hayırlı olsun Ahmet KUMAŞ
oefiso
02 Ağustos 2009 Pazar 23:37
sebat
Kaşif abimize ve yönetimine hayırlı olsun.
İşleri zorda olsa bizler yardımcı olacağız.
en azında bir kombine alarak veya üye aidatlarımızı yatırarak , fazla üye yaptırarak.
Kendisini kutluyor .
başarılar diliyorum.

ömer alış
bordomavililer
02 Ağustos 2009 Pazar 21:02
bordomavililer
hayri ayvaz yeni başkanımıza ve yönetimine başarılar diliyorum inşallah akçaabattaki sebatsporlular ve gurbetteki sebatlılar bir araya gelir ve buyük sebat sporu hakettiği yere taşıyabiliriz istanbuldan sevgiler saygılar
akçaabatlı sporsever
02 Ağustos 2009 Pazar 15:06
gerçek sebatlılar
sebatsporun yeni yönetimine öncelikle basarılar dilerim.sebatspora her zaman sebat baba diyen bu degerli insanların bir araya gelıp böyle bir yönetım kurmaları sebatsporun tarihini bilen kisileri çok memnun etmıstır.kasif töre aganoglu- fevzi bektas ahmet ziya atasoy- muammer ertugrul- arıf özcan- rahmetlı resımcı salıh - çolak ibrahim(ayvaz)-alı kemal ozcan-veysel kuruçelık-kadır özcan ve daha ismı aklıma gelmeyen nıce sebatspora hizmet etmıs oyuncular tozlu topraklı sahalarda oynamıs ımkansızlıklar içinde sebatspor ruhuyla bu takıma hic bir menfaat beklemeden hızmet etmıslerdır.bu yonetım ınsallah akçaabatta bır bırlıktelık yaratarak sebatsporu eskı gunlerıne dondurur.bu kısıler bu yaslarında tasın altına ellerını koyuyorlarsa tum sebatsporu sevenlerın bu yönetıme sonuna kadar destek olması gereklıdır.tekrar basarılar dılerım.
Diğer Haberler
  • A.Sebatspor'dan Kötü Başlangıç20 Eylül 2017 Çarşamba 18:36