• BIST 106.862
  • Altın 144,260
  • Dolar 3,5260
  • Euro 4,1247
  • Trabzon : 27 °C

Adıyamanspor: 2 - Sebat: 1

08.05.2011 17:40
Adıyamanspor: 2 - Sebat: 1
İlk yarısını 2-0 yenik kapadığımız maçın ikinci yarısında tek gol bulduk ancak bu galibiyete yetmedi... Adıyamanspor karşısındaki 2-1'lik yenilgiyle Akçaabat Sebatspor küme düştü...


UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
ahmet tarakci
09 Mayıs 2011 Pazartesi 21:16
sebat
ben kahroluyom sizler kahrolmuyonuzmu ihsan hocayı bu takımda sekiz hafta tutmanın anlamı neydi akcaabatlıları saf dışı edim yönetimi trabzondan kurmak neyin nesiydi takımın günahını cok cekersiniz ben inanıyorumki akcaabatlıları saf dışı bırakmasaydınız bu ligde kalırdık
ahmet tarakci
09 Mayıs 2011 Pazartesi 21:10
sebat
sebatı düşürenler kına yaksın ayıpdır cumhuriyetle yaşıtız spor bakanımız var bi mac alsa verse bize ligde kalıyoduk bi aziz kadar olamadık adamların kırmızı kart pozizyonunu bile veremiyo hic bir televizyon trt de dahil utanın utanın saygılarınla
tayfuncan
09 Mayıs 2011 Pazartesi 17:08
olmadı
akçaabatlyım sebatlyım diyen ve maçaa gitmeyen türbinleri sezon boyuncaa boş bırakanlar yönetimi madii açıdan destek vermeyenlere bir kez daha yazıklar olsun.sonradaa yönetime kızanlara asıl onlara yazık olsunn.bedava eliştiri yapanalra yazık olsun..
kanıkx
09 Mayıs 2011 Pazartesi 15:00
yazık oldu
Arkadaşlar maç nasıl alınır,nasıl kazanılır Adıyamanda gördük,seyirci ,yönetim,siyasiler el ele verdiler.İyi mücadele her zaman yeterli olmuyor ..Sebatımızın çıkışı geç başladı,seneye devam ederse yine çıkarız...bazen iyi bir sıçrayış yapmak için tamamen çökmek gerek..DENEYİN :))
makineci
09 Mayıs 2011 Pazartesi 11:44
Helal olsun!
Bu ülkenin en köklü takımlarından birini ne hale getirdiler... Ne doğru düzgün taraftarı var, ne de yönetimi... Utanalım!
Diğer Haberler
  • Akçaabat Sebatspor'a Yakışmadı22 Mart 2017 Çarşamba 16:29