• BIST 104.079
  • Altın 162,566
  • Dolar 3,9529
  • Euro 4,6342
  • Trabzon : 15 °C

Adaylarını Tanıttılar

17.01.2009 14:44
Adaylarını Tanıttılar
MHP Akçaabat ve belde başkan adaylarını tanıttı.

Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) Akçaabat İlçe Başkanlığı tarafından düzenlene törenle Akçaabat Merkezi ve 9 beldenin belediye başkan adayları açıklandı.

 

Akçaabat Kültürpark'ta gerçekleşen törene MHP Trabzon Milletvekili Süleyman Latif Yunusoğlu, İl Başkanı Nihat Birinci, Akçaabat ilçe Başkanı İsmet Kırali, belediye başkan adayları ve çok sayıda partili katıldı.

Toplantıda konuşan Milletvekili Süleyman Latif Yunusoğlu, 29 Mart 2009 tarihinde yapılacak olan Mahalli İdareler Genel Seçimi’nin iktidara yürüyüşü başlatacağını belirterek “MHP Tüm belde ve ilçelerde çok ciddi adaylar ile seçime gerecektir. Adaylarımızı gören diğer partiler korkmakta ve vatansever partililerimizi sevinç sarmaktadır. Tüm teşkilat olarak adaylarımızın arkasında durarak Akçaabat ve tüm beldelerde adaylarımızı başkanlığa taşıyacağınızdan hiç kuşkum yoktur” diye konuştu.

 

AKÇAABAT İNSANLARIN NEFES ALAMADIĞI BİR ŞEHİR

 

MHP İl Başkanı Nihat birinci ise yaptığı konuşmada, Akçaabat’ın çarpık imar yapılaşması ve trafik sorununun hat safhada olduğunu ifade ederek “hepimiz biliyoruz ki, Trabzon'un en büyük ilçesi olan Akçaabat, çok dar bir alana hapsedilmiş çarpık imar yapılaşması, dar sokakları ile trafik sorununun had safhaya ulaştığı, ilçede yaşayanların nefes alamadığı bir ilçe görünümündedir. Biz Milliyetçi Hareket Partililer olarak, Akçaabat’ta yaşayan insanların, bu sıkıntıları, bu görüntü kirliliğini hak etmediklerini düşündüğümüz İçin İlçeyi çağdaş bir görüntüye kavuşturacak, yaşanabilir bir ilçe haline getirebilecek olan Sayın Osman Karaçukur’u Başkan Adayı gösterdik. İnanıyoruz ki, Akçaabatlı hemşerilerimiz Sayın Karaçukur'u, Belediye Başkanı seçecek, ilçemiz Milliyetçi Hareket Partisinin örnek belediyecilik anlayışından ve Sayın Karaçukur’un hizmetlerinden istifade edecektir” dedi.

 

Toplantıda açılanan Belediye Başkan Adayları ise şu şekilde; Akçaabat-Osman Karaçukur, Akçaköy-Mustafa Üçüncü, Derecik-Temel Tütünci, Yıldızlı-Murat Aydın, Söğütlü-Metin Gedikli, Dörtyol-Ali Sandıkçı, Doğanköy-Selim Terzi, Işıklar- Alişan Bayram, Mersin-Osman Altun,  Şinik- Cemil Pehlevan.

 

 

Derviş ALTUNTAŞ

AkçaabatAjans

 

NOY: MHP'le özdeşleşmiş olan kurt işaretli fotoğraf Söğütlü Belediye başkan adayı sayın Metin GEDİKLİ'ye ait idi. yanlış yorumlandığı için yayından kaldırıyoruz.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
nevin
25 Ocak 2009 Pazar 21:22
tesaduf siteleri gezerken gördum burayı
adayları biraz inceledim bence SELİM TERZİ başarılı aday kaznanma ihtimali fazla
Aydın A
24 Ocak 2009 Cumartesi 23:21
YORUMLAR
Ben de tüm yorumları dikkatle okudum.''acizane '' rumuzlu arkadaş iyi niyetli olduğun belli. Siyasi görüşün, babadan oğula kalması savunulamaz elbette ama 50 yaşına kadar canla başla savunduğun, zaman zaman fiziki savunmalarda yada saldırılarda bulunduğun bir görüşe hangi düşünceyle İLTİHAK edilir ve etrafına ben bu görüşü babamın zoruyla 50 sene savundum diyebilir ve inandirici olabilir!... Demek ki oluyor Benim çok sevdiğim Akçaabat'lım YUTUYOR...Ellisinden sonra fikir değiştirilmez. Ne derler:ELLİSİNDEN SONRA AZANI TENEŞİR PAKLAR!...
akcaabatlı
24 Ocak 2009 Cumartesi 14:37
sagı solu
hemserılerım yıllardır bızı sag sol dıye dıs guclerın etkısıyle yedıler bıtırdıler turk halkının dagı solu bırdır bunlar bızı ıcten yıkmaya calısanların bıze oynadıgı oyunlardır zararın neresınden donersenız kardır adama teklıf goturmusler ılce teskılatımız oda kabul etmıs ve bızı adeta saha kaldırmıs mhp nın bukadar ıddıalı oldugu bı secım ben hatırlamıyorum gecen secım sefıke destek verıldı ona verdgımız destegı kendı adayımıza neden vermıyoruz da boyle camur atmaya kalkıyoruz kıslıklı durust bı adam dıyolar hızmetlerı olcagına ınanıyorum turızmcı bızım tıcaret kafasına ıhtıyacımız var oda bu adamdır ınsallah sıyrılıcagız bu elestrılerden secımı anlımızın akıyla alıcaz kucak acalaım adayımıza sırt cevırmeyelım osman karacukura basarılar arkandayız senınleyız hep bı butun olaral
ACİZANE
24 Ocak 2009 Cumartesi 12:29
SİYASET BABADAN OĞULA GEÇMEZ
Bir akçaabatlı olarak tüm yorumları okudum.Açık söylemek gerekirse üzüldüm. Yani bir parti bir kişiyi aday göstermiş. Gerçekten o partinin mensubu olarak bu kişi yada kişilere saygı duymak gerekir. Adamın ailesi ilgili parti mensubu olmak onu sevmek zorunda da değildir. Yani siyaset "BABADAN OĞOLA GEÇMEZ" esas olan hizmettir. Hizmet vermektir. Yıllardır bu düşünceniz arkasında olamadığımızdan şirin akçaabat yıllardır kabuğundan tam olarak sıyrılabilmiş değildir. İşaretlere , kılık kıyafete anlam yüklemek son derece manasızdır. Şimdi 550 millet vekili arasında daha önce ilgili partiye muhalefet eden fakat şimdi o ilgili parti saflarında yer alan siyasetçiler yokmudur? tabiki de vardır olmalıdırda amaç hizmetse olmalıdır. işte bu amaç doğrultusunda şirin Akçaabatımıza en iyi hizmeti vermek isteyen arkadaşların yarışına yine büyük Akçaabat halkı karar verecektir. Şimdiden tüm adaylara başarılar dilerim..
taraflı
22 Ocak 2009 Perşembe 21:30
lider
özülen kimse yok ben bir partili olarak uyturma haber yazma enson kac yılında mhp ilce binasına keltin atayımızı cekemiyenler sizinkibi camur atıyor atayımızın sonunakadar top yeküm yanın tayız yetermi bebesine kadar
Diğer Haberler
  • AK Parti'de Görev Dağılımı10 Ekim 2017 Salı 21:26
  • Çelik İl Yönetimine Geçti03 Ekim 2017 Salı 09:41
  • MHP'de Yeni Dönem29 Eylül 2017 Cuma 18:32
  • Adaylıktan Çekildi22 Eylül 2017 Cuma 12:08
  • Akgün İstifa Etti15 Eylül 2017 Cuma 10:27
  • Vicdanlara ipotek konuldu06 Haziran 2017 Salı 23:27
  • Akgün'den Referandum Teşekkürü17 Nisan 2017 Pazartesi 16:17
  • Sedye İle Oy Sandığına16 Nisan 2017 Pazar 15:33
  • AK Parti Mitinginden Akılda Kalanlar14 Nisan 2017 Cuma 23:12
  • Akçaabat Soylu İle Coştu14 Nisan 2017 Cuma 15:31