• BIST 105.964
  • Altın 162,960
  • Dolar 3,9325
  • Euro 4,6364
  • Trabzon : 10 °C

A.Sebat : 0 Erzurumspor: 1

19.04.2009 15:09
A.Sebat : 0 Erzurumspor: 1
Akçaabat Sebatspor evinde yenildi. İşte ayrıntılar.

Stat: Fatih
Hakemler: Levent Aktan xxx, Yusuf Bozdoğan xxx, Seyfettin Ünal xxx

Akçaabat Sebatspor: Ahmet x, Mehmet x, Sami x (Dk. 12 Şahin xx), Caner x, Koray x, Hakan x (Dk. 76 Birol x), Cihan x, Semih x (Dk. 84 Gökhan ?), Emre x, Muhammet x, Erhan x

Erzurumspor: Ender xxx, Umut xxx, Serhat xxx, Fuat xxx, Remzi xxx (Dk. 90 Can ?), Emrah xxx, Savaş Turan xxx, Savaş Öztürk xxx, Aykan xx, Muhammet xxx, Mesut xxx (Dk. 88 Özkan ?)

Gol: Dk. 49 Savaş Öztürk (Erzurumspor)
Sarı Kartlar: Dk. 30 Şahin (Akçaabat Sebatspor), Dk. 36 Mesut, Dk. 90 Aykan (Erzurumspor)

Akçaabat Sebatspor Erzurumspor karşısında bulduğu bir çok gol pozisyonundan yararlanamayınca sahadan eli boş ayrıldı ve ligde zor bir dönemece girdi. Karşılaşma boyunca özellikle Muhammet, Emre Aygün ve Hakan Bayraktar'ın kaleciyle karşı karşıya kaldığı pozisyonları değerlendirememesi tribündeki taraftarların saç baş yolmasına neden oldu.

Erzurumspor ise 90 dakika boyunca tek atak geliştirdi ve bunda da golü bularak altın değerinde 3 puanı hanesine yazdırmayı başardı.

 

SOGBMAYAvP
1Trabzon Karadenizspor33197757322564
2Çankırı Belediyespor331671049361355
3Ofspor321310950401049
4Karsspor331381254411347
5Akçaabat Sebatspor331110123439-543
6Pazarspor32911124049-938
7Erzurumspor32107154158-1737
8Arsinspor3275204172-3126
9Yimpaş Yozgatspor32211192661-3517

 

DİĞER SONUÇLAR

Ofspor-Trabzon karadenizspor: 0-1

Yimpaş Yozgatspor-Karsspor: 0-0

Çankırı Belediyespor-Arsinspor: 7-1

 

 

FİKSTÜR (KALAN MAÇLAR)

15.HAFTA (26 Nisan 2009)
Arsinspor –A.Sebatspor
Erzurumspor - Ofspor
T.Karadenizspor-Y.Yozgatspor
Pazarspor –Ç. Bldspor
Karsspor – BAY
16.HAFTA (03 Mayıs 2009)
Karsspor – T.Karadenizspor
Y.Yozgatspor – Erzurumspor
Ofspor –Arsinspor
A.Sebatspor - Pazarspor
Ç.Bldspor - BAY
17.HAFTA (10 Mayıs 2009)
Ç.Bldspor –A.Sebatspor
Pazarspor –Ofspor
Arsinspor– Y.Yozgatspor
Erzurumspor-Karspor
Trb.Karadenizspor BAY
18.HAFTA (17 Mayıs 2009)
Trb Karadenizspor-Erzurumspor
Karsspor-Arsinspor
Y.Yozgatspor-Pazarspor
Ofspor – Ç.Bldspor
A.Sebatspor – BAY

 

                    

 

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
alisezgin
23 Nisan 2009 Perşembe 22:41
necip kardeşime...
necip kardeşim görüyorumki herşeyi gayet açık ve net görüyorsun ve biliyorsun. bilinçli sebatlısın. hem fikir olmadığımız tek konu ismail hoca çünkü her futbolcuya eşit yaklaşmıyor vede soğuk bir yapısı var hee şunda haklısın puan topladı yeterince o takım başındayken. takım top oynamadı ama dikkat edersen !!! bukadar bilinçli olan bir taraftarsın bunu görmezden gelemezsin. kadroya gelince bence bu ligin en iyi kadrosu bizde müthiş bireysel oyuncular var halada bunun arkasındayım güzel kardeşim. çok zor durumdayız haklısında durumlar kötü gdiyor ama inanki bu takımda murat şener enis gibi oyuncular direkt oynuycak oyuncular ve özellikle göreceksin bu takımı ilerki senede sırtlayıp zirveye çıkaracaklar. şu bir gerçekki sebata uyum sağlamak ve oynamak zor çünkü fesat ve beceriksiz bir ortamımız var. sana saygı ve sevgilerimi sunuyorum kardeşim bu güzel tartışma için...
necipfazıl
23 Nisan 2009 Perşembe 11:39
ali sezgin kardeşim
ayrıca devre arası alınan futbolcuları başkan aldı hocaya sormadı bile ve şahin i sırf elindeki sentleri geri almak için kadroya kattı. toplam 2 kez ilk 18 e girdi. adem için bişey diyemem ama unutma ki abdullah a da ilk şansı ismail hoca verdi ama ne yazık ki sakatlandı. enis e gelince çok iyi futbolcu olduğunu biliyorum ancak futbol ahlakının düşük olduğunu bir çok futbolcudan duydum. bu durumda ismail hoca yı eleştirmeni yersiz buluyorum ayrıca elindeki kadro ancak bu kadar oynar daha fazlası olmaz saygılar
necipfazıl
23 Nisan 2009 Perşembe 11:32
ali sezgin kardeşim
senin sebatın kötülüğünü istemediğinden eminim zzaten ancak benim anlatamak istediğim şu ismail hoca babamın oğlu değil şahsen de çok tanımam ama adam yapacağını yaptı düşme korkusu olmasa gençlere yönelmez mi sence hem aldığı 9 galibiyet 9 beraberlik topladığı 36 puanın hakkı bu değildi. kadroda oynatabilecek genç yok zaten . ve emin ol trabzonlu olmasına rağmen ismail hoca yöneticilerden daha çok akcaabatlı bir de geçen sene de birilerinin çocuğunu oynatmıyor diye gönderilmişti. bu kadar ah alınmaz bu kadar da vefasızlık olmaz. belki de trabzon un en iyi hocalarından birine 5 kuruş para almadan hizmet veren bir adama (bildiğim kadarıyla ne peşin parasını aldı ne de 3 aydır maaş) haksızlık edildi. şimdi de mehmet birinci ile sene için anlaşılmış. gittiği takımı kümeye atan adamları getiriyorlar. kısacası benim canım yanıyor. derdim o.
alisezgin
22 Nisan 2009 Çarşamba 13:21
necip kardeşim...
yorum yazdım fakat site yöneticileri yayınlamamış. kardeşim benim yönetim için olan tavrım ortada beceremiyorlar bu işi bu bir gerçek ama hoca bazındada bu takımı gerçekten yönelndirecek bir hocada yoktu bu sene. ismail hoca adı olan topçuları oynatıp durdu belkide oynatmak zorunda kaldı bilemiyorum ama ben hala sözümün arkasındayım. enis şener apor emre murat rahman bunlar gerçekten harika yetenekler. diğer takımlarda hiç bu kadar müthiş ayaklar yok. sen idmanocağından gelen arkadaşı eleştirmişsin sen o çocuğun annesini kaybettiği için amatöre döndüğünü biliyormusun? o çouk zaten kafa olarak bitirmişti. erol batur ve cemalettin akçay bu çocuğu tekrar futbola döndürdü. kadroya girememiş diyosun o çocuk yarın bu takımı sırtlıycak göreceksin. rahmanın başkanzede olduğunuda çok iyi biliyorum. kadro yine aynıydı evet ama yeni bir hoca gelmedi zaten kulübün içinde olan ali kemal hoca geldi. ayrıca çok saygın bir kişilik ve ikinci kez sebat tek kale oyun çıkarıyor. demekki hafta içi oyunculara iyi yaklaşmış. ama olmayıncada olmuyor be kardeşim!!!
necipfazıl
22 Nisan 2009 Çarşamba 10:51
özür dilerim
haklısın aslında ben ali kemal hocaya saygısızlık etmek istemem ama canım yanıyor erzurum u yensek kmede kalıyorduk şimdi 4 puan toplasak bile düşebiliriz. ali kemal hoca ise artık yaşlandı bıraksın artık ona kızmamın nedeni ben bu işi kabul etmiyorum siz benim futbolcuma bu takıma buraya kadar getiren hocaya haksızlık ettiniz demesi gerektiğini düşünmemdir. ayrıca diğer yorumlara da kızıyorum bu kadar vefasızlık olma bilmiyorum haksız mıyım.
Diğer Haberler
  • Efsaneler Hızlı Başladı27 Nisan 2017 Perşembe 18:26
  • A.Sebatspor Veda Etti31 Mart 2017 Cuma 18:51
  • Akçaabat Derbisine Yakışmadı27 Mart 2017 Pazartesi 14:19
  • Akçaabat Sebatspor'a Yakışmadı22 Mart 2017 Çarşamba 16:29
  • A.Sebatspor Doğan Avında22 Mart 2017 Çarşamba 11:19
  • Sebatspor Beşledi07 Mart 2017 Salı 14:16
  • Şen Ola Sebat Şen Ola07 Şubat 2017 Salı 15:21
  • Fatih Stadyumundaki Kar Temizlendi06 Şubat 2017 Pazartesi 17:29
  • Akçaabat Sebatspor'a Kar Engeli30 Ocak 2017 Pazartesi 14:37
  • Futbolculara Tatlı jest16 Ocak 2017 Pazartesi 13:55