• BIST 108.434
  • Altın 151,492
  • Dolar 3,6547
  • Euro 4,3288
  • Trabzon : 17 °C

7 Ayrı Eve Şafak Baskını

05.09.2008 14:34
7 Ayrı Eve Şafak Baskını
Akçaabat İlçe Jandarma Komutanlığı ekiplerince yapılan operasyonda 7 ruhsatsız silah ve Hintkeneviri ele geçirildi.

Alınan bilgiye göre, ilçeye bağlı Derecik beldesi ve Fındıklı köyünde 7 ayrı eve Akçaabat ilçe jandarma komutanlığı ekipleri tarafından eş zamanlı operasyon yapıldı. Evlerde yapılan aramalarda 4 adet ruhsatsız tabanca, 3 adet ruhsatsız av tüfeğinin yanı sıra çeşitli tarlalarda 248 kök dişi Hint keneviri ve 10 gram kenevir tohumu ele geçirildi. Olayla ilgili Aslan B (20), Adem B (25), Sefer S (40), Zekeriyaa A (27), Bekir S (50) göz altına alındı.

Akçaabat ilçe jandarma Komutanlığı’nca ilk sorguları yapılan kişiler adliyeye sevk edildi.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
DENİZ
02 Şubat 2010 Salı 18:59
HARAGALIYIZ LAN BİZ
İSTER ESRAR EKER İSDER ADAM VURURUZ AMA KİMSE ESRAR SATMAZ BARA VERİR ALIRIZ JANTARMA BIRAKMIYOR Kİ İCELİM ALAYINIZ EVİNİZDEKİ KARINIZA MUKAYET OLUN HARAKAYADA KARIŞMAYIN HERKES KARISININ KIZININ NAMUSUNA BAKSIN MUHBURLER COK AMA AZ KALTI BEKLEYİN AZ KALTI HERKES GENDİ İŞİNE BAKSIN ...DENİZ ...
derecik
29 Ekim 2008 Çarşamba 12:11
yol
bukisiler her ner den olursa olsun derecik ay rimi kisiler bun lari allah isla eylesin yaptik larini ken dileri bir dusun sun fay dasi nere ye ve var mi bu yapilan razelat derecigin her mahal l esin de yapiliyo sanirim bukadaradilik olmaz utanc verici allahim kotulerin serrin den korusun aminnn !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
yusufcan
09 Eylül 2008 Salı 13:21
ayıptır...
ayıptır günahtır işte trabzonu rezil eden insanlar genç yaşlı demeden zehirliyorlar insanları eğer bu ülkede hukuk varsa ürettikleri kenevirleri yedirir onlara....
Cemil
08 Eylül 2008 Pazartesi 01:26
Düzeltme
Bu olay Derecik Fındıklı Köyünde değil Derecik Yolbaşı mahallesinde meydana gelmişdir.Bu kişilerim Fındıklı Köyü halkı ile hiç bir ilgisi yokdur.Yazıyı lütfen düzeldin.Fındıklı Köyü halkını zan aldında bırakmayalım lütfen.Saygılarımla
SU
07 Eylül 2008 Pazar 08:34
ÇOK AYIP UTANIN
KOSKOCA ADAMLAR UTANIN. ZEHİRLEDİĞİNİZ KİM DÜŞMAN MI?ÇOK AYIP. AKLINIZI BAŞINIZA ALIN KENDİ EVLATLARINIZI ZEHİRLİYORSUNUZ. GÜZEL AKÇAABATIMIZIN ADINI LEKELEMEYİN. YAZIK SİZE HEM DE ÇOK YAZIK ALLAH İSLA ETSİN.
Diğer Haberler
  • 16 Ekim Dünya Gıda Günü17 Ekim 2017 Salı 09:32