• BIST 105.964
  • Altın 162,960
  • Dolar 3,9325
  • Euro 4,6364
  • Trabzon : 10 °C

30 Bin Fidan Dağıtıldı.

23.03.2009 15:13
30 Bin Fidan Dağıtıldı.
Akçaabat Belediyesinden fidan dağıtımı.

Akçaabat Belediyesi geleneksel hale getirdiği fidan dağıtımının bu yıl 13.nü düzenledi.

Akçaabat Fatih Parkı yanında düzenlenen fidan dağıtımına Akçaabat Belediye Başkanı Şefik Türkmen katıldı. Dağıtımda konuşan Türkmen, amaçlarının vatandaşlara ağaç sevgisini aşılamak olduğunu belirtti Türkmen “Her yıl olduğu gibi bu yılda orman haftası nedeniyle fidan dağıtımı yapıyoruz. Burada sembolik bir dağıtım yapıyoruz.Amacımız vatandaşlarımızda ağaç sevgisini artırmak ve var olan ağaçlarımızın korunması bilincinin oluşmasına katkı sağlamaktır.Fidanların dağıtılması pek o kadar da öneli değil. Bu fidanları dikildikten sonra büyüyene kadar bakımını sağlamak daha önemli. Belediye olarak 13 yıl içinde 30 bine yakın fidan dağıtımı yaptık. Ancak bunların birçoğunun yetiştirilmediğini görüyoruz. Park ve bahçelere diktiğimiz fidanları gözümüz gibi kollamamız gerekir.” Dedi.

 

Konuşma sonra vatandaşlara bin adet fıstık çamı fidanı dağıtımı yapıldı.

 

 

 

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
BLACKSEA
23 Mart 2009 Pazartesi 23:41
RECAİ
RECAİ KARDESİM 30 MARTTA SEÇİM SONUCU HABERİNİN ALTINA YORUM YAZMAYI UNUTMA,,,
recai
23 Mart 2009 Pazartesi 22:39
tam akp li
gerçekten tam akp li olmuşsunuz. her mahallede 2-3 işçi yollarda, bahçelerde çalışıyor. siz fidan dağıtıyorsunuz. kaynak şimdiden aktı herhalde. siz daha önceleri neredeydiniz.30 mart ta alırsanız tekrar nihat ustada oturur, sahilde turlarsınız.
TRABZONSPOR
23 Mart 2009 Pazartesi 20:39
ne saçma bir yorum
belediyenin parasıyla fidan dağıtmak yanlış diyen adam ciddi olarak mı diyor bunları anlayamadım. yol yapımları,kaldırım çalışmaları,altyapı çalışmaları gibi hizmetlere; belediyenin parasıyla yapılmasın bunlar resmen oy için yapılıyor bunlar demekle aynı bu şey:))
Her neyse, birkaç yıl önce bende almıştım bu fidanlardan ve şu anda kocaman ağaç oldu. Şahsi fikrim çam fidanı yerine meyve fidanlarının dağıtılması. armut,erik,kiraz gibi meyve fidanları dağıtılsa daha işe yarar
BLACKSEA
23 Mart 2009 Pazartesi 20:19
GELENEKSEL
KARDESİM BUNU İLK DEFA YAPSALAR TAMAM AMA BU SÜREKLİ YAPILAN Bİ OLAY,ART NİYETLİSİNİZ SİZE NEYAPILSA YARANILAMAZ MUHALEFETSİNİZYA ....30 MART TA GÖRÜŞÜRÜZ
GERÇEKÇİ