• BIST 104.539
  • Altın 163,366
  • Dolar 3,9376
  • Euro 4,6999
  • Trabzon : 7 °C

2 Ayrı Kaza;2 Yaralı

17.03.2009 17:21
2 Ayrı Kaza;2 Yaralı
Akçaabat'ta meydana gelen 2 ayrı kazada 2 kişi yaralandı.

Akçaabat'ta meydana gelen 2 ayrı kazada, 2 kişi yaralandı.

Alınan bilgiye göre, Hüseyin Altınsoy yönetimindeki 61 LA 688 plakalı otomobil ilçenin Belediye kavşağında yolun karşısına geçmeye çalışan Erdem Aydın(17) isimli öğrenciye çarptı. Trabzon Numune Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde tedavi altına alınan Aydın'ın hayati tehlikesinin devam ettiği öğrenildi.

İkinci kaza ise Yaylacık Mahallesi Düzköy yoklu üzerinde meydana geldi.

Alınan bilgiye göre Hüseyin Çapkınoğlu yönetimindeki 61 EN 741 plakalı otomobil, yolun karşısına geçmeye çalışan yaya Muhammet Yüksel'e (46) çarptı. Kaza sonrası yaralanan Yüksel, kaldırıldığı Akçaabat Devlet Hastanesi'nde tedavi altına alındı.

Kazalar ile ilgili soruşturma başlatıldı.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
SONER
18 Mart 2009 Çarşamba 10:42
ne diyon sen ya
bana bak semah adlı vatandaş bunudamı akp ye yükledin ya sana helal olsun ya bu kadar kazalar yani akp yüzündenmi oluyor..
olay akçaabat çpl kavşağında meydana geldiği biliniyor. arkadaşımıza geçmiş olsun dileğimizi iletiyoruz..
muratcan
17 Mart 2009 Salı 23:48
MuratCan
İşin açıkçası neden akp'yi öne attınız anlamış değilim.kimse insanın bile bile hayatını kaybetmesi için bu türlü birşey yapma gereği duymaz ki.Allah aşkına 21.yy'da yaşıyoruz
f.pehlivan
17 Mart 2009 Salı 23:10
YA SEN NE DEDIGINI BILIYONMU
YA ORDA KUCUK BI COOK DAHA LISEYE GIDYR CAHILLCE UST GECTTEN GECMEYIP KAVSAKDAN GECIYR ARABA VURUYR SEN AKP SUCLUYON NE ALAKA YA .ADAMLR UST GECT YAPTLR ISIKLAR VR ORDA ONLRADAN GECMIYRDA KAVSAKDAN GECIYR ARABA VURUYR AKP SUCLU OLUYR NASIL OLUYR SOLERMISN?BEN AKP DEGILIM VE SENIN GBI SUCLAMA YAPMIYRM :):)BAK O GENC KARDESIMIZE ARABA VURDUGNDA BEN ORTAYDIM VALLA DURUMU NASIL OLDU BLMIYRUM İNSALLAH BISE OLMAMISTR YA :(:(ALLAH ACIL ŞİFA VERSIN...
TRABZONSPOR
17 Mart 2009 Salı 22:20
Yazık
semah adlı üye. ne yazdığının farkında mısın? bu 2 elim olayla ak partinin ne alakası var. bu kazaları bile ak partiye yüklemek hangi vicdana sığar. cidden siz bu ak parti düşmanlığının sınırlarını aşmışsınız. bu kadarıda olmaz. pes doğrusu cidden PES!
semah
17 Mart 2009 Salı 21:39
hesabı kim verecek
oy için mi bu yolu ypıyorsunuz?eğer oy için se bu kazaların hesabını kim verecek sayın AKP liler.vicdnınız sızlamıyormu.?ama ateş düştüğü yeri yakar
Diğer Haberler