• BIST 108.489
  • Altın 151,139
  • Dolar 3,6704
  • Euro 4,3242
  • Trabzon : 15 °C

19 Mayıs'ı Kutladık

19.05.2008 13:51
19 Mayısı Kutladık
Atatürk'ün tüm gençliğe ve ulusumuza armağan ettiği 19 Mayıs Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı Akçaabat'ta törenlerle kutlandı.

 Atatürk'ün tüm gençliğe ve ulusumuza armağan ettiği 19 Mayıs Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı Akçaabat'ta törenlerle kutlandı.
Atatürk parkına çelenk konulmasıyla başlayan törenlere Akçaabat Kaymakamı Erol Özkan, Belediye Başkanı Şefik Türkmen, Garnizon Komutanı Binb.Okan Uslu ve çok sayıda vatandaş katıldı.


UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
ŞENEL AKDOĞAN
25 Mayıs 2008 Pazar 11:15
Vatan Akçaabat Mekan Kocaeli
bende bir zamanlar o statta bayram gösterilerine katılırdım.ama şimdi memleketten uzakta asker ocağında hasretimi bu resimlere bakarak gideriyorum
I.AR/TAR FLT.KMD.II.AR/TAR GRUP KOM.
TCG SARIYER KOM.2007/3 1423 SERDÜMEN ÇAVUŞ
25 MAYIS 2008::::ŞAFAK 175
HEMŞEHRİLERİME VE ARKADAŞLARA SELAM OLSUN
ELBET BİR GÜN ORDAYIM
Bülent BAYRAKTAR
21 Mayıs 2008 Çarşamba 21:42
EDİTÖR TARAFSIZ OLMALI
Sayın site editörü saat 18.30 sıralarında yazmış olduğum yorumumu neden yayınlamadığınızı açıkçası çok merak ettim.Benden sonra yazan iki kişiyi yayınladınız maalesef.Ayrıca yorumumda hakaret küfür ve de ahlak sınırlarını zorlayan ifadeler kullanmadığımı hatırlatırım, zaten tarzımda değildir.Bu yorumumu yayınlamamanız tarafsızlığınıza gölge düşürmüştür.
Neden yayınlamadığınız hakkında da lütfen açıklama bekliyorum..
İyi akşamlar..
reyhan uzun
21 Mayıs 2008 Çarşamba 20:47
19 mayıs gençlik ve spor bayramı
ben istanbulda doğmuş ve hala istanbulda yaşamakta olan bir akçaabatlı olarak bazı yorumları üzülerek okudum ilk defa bir siteye yazmak ihtiyacı hissetim bülent bayraktar kardeşimi tebrik ediyorum . onun gibi düşünenlere türkiyemizin ihtiyacı var.akçaabatlı bütün hemşerilerime selamlar
tarık elmas
21 Mayıs 2008 Çarşamba 19:25
serbest atış
provalarda ve bayramda ellerinden geleni yapan , imkansızlıklara rağmen bizlere yardımcı olan öğrencilerimize teşekkür eder gözlerinden öperim.nasıl bakmak istersek öyle görürüz.eğer hata aramak istersek buluruz.önemli olan bizlerin hangi şartlarda hangi imkanlarla çalıştığımızdır.üzerine basarak söylüyorum.aferin öğrencilerimize tebrikler hocalarımıza...
Bülent BAYRAKTAR
21 Mayıs 2008 Çarşamba 19:19
SARI ÇİZMELİ MUSTAFA
Tabii ad soyad yazmak diye bir şey yok canım.O sadece insanın kendine güvenini,saygısını gösterir. Sahipsiz yazılar,şiirler v.b eserler bildiğin gibi Anonim diye adlandırılır.Kısaca başlıkta olduğu gibi(Sarı çizmeli Mustafa,Satarili Hakkı,Muzurali Osman gibi)Kimin söylediği elbette ki önemlidir.Öyle olmasaydı "Atasözleri" diye hiç sıfatlandırılırmıydı. Olmadığın halde :))) seni Atatürk düşmanı yaptığım için kusura bakma.Belki düşman değilsin ama birader; yazdıklarını okuyan herhangi birinin de O'nu sevdiğini veya devrimlerini benimsediğini anlaması da çok zor olurdu be kardeşim.Hani derler ya büyüklerimiz; "Dervişin fikri ne ise zikri de odur." misali..
Ne demek devrimler sadece bize armağan edilmiş, devrimler hepimize armağan edildi tabi ki. Ama bu senin devrimlerden ne anladığına bağlı tabi ki.Kılık kıyafetinden,çağdaşlığından tut da modern yaşam biçimine kadar herşey,tıpkı NUTUK'da anlatıldığı gibi
Ayrıca senin varlığın neden ben de kin ve nefret uyandırsın ki? Zira senin kim ve ne olduğunu,bulunduğun toplumdaki kariyerini bilmediğim için çok da önem arzetmiyor benim için.
Araştırmama gelince de okuduğun için teşekkür ederim. Ama bir şey anlamadığın belli ki, ne yanlış diyebiliyorsun ne de doğru.(Anlamamanın veya anlamak istememenin açık kanıtı)Tarihlerle oynamak da haddime düşmez bunlar tamamen yazılı ve sabit alıntılardır, bu anlamda teessüflerimi bildiririm..
Evet her dindar insanı insanı tarikatçı, cemaatçı, falanca hocacı olarak göremem.
Ama dedim ya yazdığım yoruma bir tek sen maydanoz olduğun için,ayrıca dindar insan da nasıl ki dinine sahip çıktığı gibi milli bayramlarına da dil uzattırmayacağı ve bunların kutlanmasından gurur duyacağı için bundan ancak duysa duysa dinciler (dindarlar değil karıştırmayalım)din tacirleri ve din sömürücüleri rahatsızlık duyar düşüncesidir asıl olan.Dolayısıyla senin yorumlarından da bu fikre sahip olunur ancak..
EVET;
ATATÜRK'ÇÜYÜM,LAİK'İM,ÇAĞDAŞIM,AYDINLIKTAN YANAYIM VE TARAFIM,

YOBAZLIĞA,GERİCİLİĞE,İRTİCAYA, KARANLIĞA,DİN DÜŞMANLIĞINA VE SÖMÜRÜCÜLÜĞÜNE DE KARŞIYIM..

VE SENİN DE BÖYLE OLDUĞUNA İNANDIM SONUNDA...

Pardon bu arada Akçaabat'ın da YERLİSİYİM :))))
Diğer Haberler
  • Bugün Vefat Edenler20 Ekim 2017 Cuma 08:30